Contact leggen met facebook helpcentrum

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ChrisSchults
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 13-09 15:36
Ik wilde een pagina aanmaken binnen mijn fb account, maar kreeg steeds weigering dat het niet klopte middels hun voorwaarden.

Voldoe aan het paginabeleid.
Krijg ik bij allerlei namen. Zoals avonturen van een engelse bulldog.
etc
etc
Foto's van Chris

Keek per ongeluk in mijn profielstatus en dat stond aangemerkt Profiel heeft enkele problemen.
Ik zou een naaktfoto geplaatst hebben, die verwijderd is.
Logisch als het een naktfoto was, maar 2 familieleden van me hadden al een lachend smile erbij gezet.
En ik heb geen idee welke foto dat was.

Dan zou ik 2x een valse link qua cyberveiligheid geplaatst hebben. Waren gewoon links naar een programma wat ik zelf ook gebruikte. Niet geblokkeerd werd door MBAM en windows defender, dus veilig, behalve bij fb.

..Vermoed dat ik daardoor geen pagia aan kan maken.

...

[ Voor 9% gewijzigd door ChrisSchults op 13-09-2025 15:36 ]

Alle reacties

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je topicstart is wat verwarrend. Is de vraag waarom heg is geblokkeerd, of tips over weer vrijgeven?

Ik heb verder nul kennis van Facebook pagina's dus daar kan ik niet mee helpen. In het algemeen: ik kan me voorstellen dat er dan een blokkade komt ja.

Je zou misschien bij hun privacy team kunnen vragen waarom er een blokkade is, onder verwijzing van DSA artikel 17 (https://eur-lex.europa.eu...TML/?uri=CELEX:32022R2065)

Ga sowieso voortaan wat voorzichtiger zijn in wat je post. Bedenk dat het gaat om een Amerikaans bedrijf met voor Europeanen wat 'tere zieltjes' qua bepaalde onderwerpen (en andere juist weer minder dan ons). Bijv. babyfoto's van jezelf, niet doen.

Dat een link cq. het programma waar je naar linkt niet door MBM wordt geblokkeerd, maakt het bepaald niet zeker veilig of (vanuit optiek van Amerikanen) legaal.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)