twitch accounts op mijn mail?

Pagina: 1
Acties:

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02:27
ik zit met de volgende issue:

Ik wou een twitch account aanmaken en krijg opeens de melding er betaat al een account met jouw email.

Het viel me op dat ik een @gmail.com account heb en iemand anders denk ik een @google.com account heeft?

Op de een of andere manier bestaan er 3 twitch accounts op mijn mail naam..

Als ik password reset doe en zeg ik weet geen usernames dan krijg ik 3 user mails.

Ik heb twitch gecontacteerd en zij zeggen het is onmogelijk een account te hebben / activeren zonder dat het geactiveerd is..

Ik heb mijn mail box doorgenomen en zie geen teken van activeren of twitch mails..

Is dit gebeurt dat Twitch via social engineering hack toch de accounts geactiveerd weet te krijgen.

Twitch support helpt mij totaal niet en doet enorm moeilijk..

Wat nu?

Iemand dit meegemaakt.
Ik zit nu dus in de situatie dat ik geen account kan aanmaken lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:59

kodak

FP ProMod
Bij twitch konden er meerdere accounts aangemaakt worden per emailadres. Daar zit waarschijnlijk een maximum aan. Als je kan inloggen op die accounts (je krijgt kennelijk emails om de wachtwoorden daarvan opnieuw in te stellen) dan kun je die extra accounts als het goed is ook per stuk verwijderen om daarna een nieuw 'eigen' extra account aan te maken. Of gewoon om alleen je hoofdaccount te gebruiken.

Als je je niet kan herinneren of en wanneer je zelf de accounts gemaakt hebt is dat waarschijnlijk terug te vinden in je account. Of je kan navraag doen bij het bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
kodak schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 11:49:
Bij twitch konden er meerdere accounts aangemaakt worden per emailadres. Daar zit waarschijnlijk een maximum aan. Als je kan inloggen op die accounts (je krijgt kennelijk emails om de wachtwoorden daarvan opnieuw in te stellen) dan kun je die extra accounts als het goed is ook per stuk verwijderen om daarna een nieuw 'eigen' extra account aan te maken. Of gewoon om alleen je hoofdaccount te gebruiken.

Als je je niet kan herinneren of en wanneer je zelf de accounts gemaakt hebt is dat waarschijnlijk terug te vinden in je account. Of je kan navraag doen bij het bedrijf.
Oke kan het proberen maar ik heb dus nooit een twitch account aangemaakt het is extreem bijzonder en twitch zegt doodleuk, het account kan niet bestaan als het niet via mail geactiveerd is.

Dan kan het alleen zijn dat iemand toegang had tot het mail account.. dus zij vertrouwen mij of het gebeuren niet..

ik zal eens proberen een password reset te doen op zon account idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
in mijn hele email box zitten 0,0 twitch mails alleen die van mij naar support sinds deze maand..