Safari iOS en Tweakers forum vraagje

Pagina: 1
Acties:

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:52
Ik lees veel op Tweakers en heb vaak verschillende topics open staan (Safari op iPhone) als ik op een later moment terugkeer naar een topic dan is vaak de positie weg van de pagina, ik zoek eigenlijk een manier om de pagina te laten staan zoals ik hem had.

Dus als ik later terug kom dat alleen het balkje met nieuwe reacties in beeld komt, kan dit überhaupt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:13

JB

Cédric roelt!

Ik tik altijd de laatste post aan uit gewoonte. Als ie reload, blijft ie daar staan.

Mijn boefje is liev!

• Cardwizard
JB schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 10:11:
Ik tik altijd de laatste post aan uit gewoonte. Als ie reload, blijft ie daar staan.
Tik aan? Denk niet dat ik je begrijp

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23:48
Ik kan het niet reproduceren. Safari afsluiten, tabbladen wisselen of pagina verversen laten mij precies op dezelfde plek terugkomen.

Heb je hier in iedere situatie last van of gebeurt het enkel op sommige momenten?

Have you tried turning it off and on again?

• Cardwizard
Gr4mpyC3t schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 14:15:
Ik kan het niet reproduceren. Safari afsluiten, tabbladen wisselen of pagina verversen laten mij precies op dezelfde plek terugkomen.

Heb je hier in iedere situatie last van of gebeurt het enkel op sommige momenten?
Bijna altijd gebeurt dit wel, of bovenaan een pagina of bij een reactie van dagen terug, firefox doet hetzelfde trouwens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Cardwizard schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 10:34:
[...]
Tik aan? Denk niet dat ik je begrijp
Tik (foon) of klik (PC) op het "zaterdag 13 september 2025 10:34" bij je post en de URL verandert naar de positie van die post, zodat bij later heropenen het die URL gebruikt en bij die positie uitkomt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Aanvulling: dus Cardwizard in "Safari iOS en Tweakers forum vraagje" ipv. Safari iOS en Tweakers forum vraagje - dat kan je zo bij elk topic doen om naar een specifieke post te gaan :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Cardwizard
Als dit de oplossing is dan heel erg bedankt!! Zo simpel kan het zijn soms

• Cardwizard
@F_J_K precies dat zocht ik! Thanks
Pagina: 1