Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Dit is echt vrij simpel gebruik, internetten, foto's erop zetten en office gebruik
Wat is je budget?
Rond de € 500
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, wel buiten gebruik indien de weersomstandigheden het toelaten
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ervaring met HP en Lenovo dus daar denk ik aan.
Via de site van Lenova kwam in deze tegen uitvoering: Lenovo IdeaPad Slim 3 15IRH10 (83K100S7MH) maar met al die eigenschappen van processor etc haal ik er echt niet uit of dit nu bang voor buck is of kansloze uitgave. Wellicht dat een tweaker hier betere uitspraak over kan doen
Wat ga je met je laptop doen?
Dit is echt vrij simpel gebruik, internetten, foto's erop zetten en office gebruik
Wat is je budget?
Rond de € 500
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, wel buiten gebruik indien de weersomstandigheden het toelaten
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ervaring met HP en Lenovo dus daar denk ik aan.
Via de site van Lenova kwam in deze tegen uitvoering: Lenovo IdeaPad Slim 3 15IRH10 (83K100S7MH) maar met al die eigenschappen van processor etc haal ik er echt niet uit of dit nu bang voor buck is of kansloze uitgave. Wellicht dat een tweaker hier betere uitspraak over kan doen
LOETKE