mkmi schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:46:
We zijn op zoek naar een eenvoudige (en betaalbare) over-ear koptelefoon die via USB aangesloten kan worden. Active Noise Cancelling (ANC) zou mooi zijn, maar is geen must. Passieve noise isolatie door over-ear is waarschijnlijk al voldoende voor ons gebruik.
Heeft iemand tips of aanbevelingen? Alvast bedankt
Het topic waarin je postte, is niet bedoeld voor aankoopadvies. Daarvoor hebben we
Beeld en geluid koopadvies
Als je daar een topic opent, krijg je een format te zien wat je uitgebreid moet invullen.
We helpen je graag, maar een boodschappenlijstje zonder inzet is ook daar niet de bedoeling.
Ik heb nu je vraag verplaatst naar een eigen topic in het juiste subforum, waar het beter tot zijn recht komt.
Als je onderstaande format invult en aan je startpost toevoegt, kan je goed geholpen worden.
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
[
Voor 46% gewijzigd door
Jorgen op 12-09-2025 18:41
]