Ik geef toe dat het niet helemaal binnen ons eigen straatje van modereren valt, maar mede naar aanleiding van dit topic heb ik dit draadje toch eens gestart, want als er gewoon eens wat mensen vrijwillig over brainstormen kan 'men' er zich alleen maar voordeel mee doen.
Mijn vraag is dus eigenlijk als volgt:
Wat is er nu niet goed, kan anders of beter aan de FAQ-structuur op heel T.net?
Daarbij kun je denken aan nieuwe ideeën, punten die nu niet belicht worden, dingen die onduidelijk waren toen je hier voor het eerst kwam, dingen die simpelweg op de verkeerde plaats staan, enzovoort enzovoort, eigenlijk alles dus.
In het eerder genoemde draadje kwamen al de volgende wensen naar voren:
Mijn vraag is dus eigenlijk als volgt:
Wat is er nu niet goed, kan anders of beter aan de FAQ-structuur op heel T.net?
Daarbij kun je denken aan nieuwe ideeën, punten die nu niet belicht worden, dingen die onduidelijk waren toen je hier voor het eerst kwam, dingen die simpelweg op de verkeerde plaats staan, enzovoort enzovoort, eigenlijk alles dus.
In het eerder genoemde draadje kwamen al de volgende wensen naar voren:
- Bij typo's of fouten in de newsposting wordt een mailtje of ICQ-bericht naar de newsposter op prijs gesteld; het plaatsen van een reactie is onnodig.
- Duidelijk maken dat het TMF bestaat en dat dat de plaats is om moderaties ter discussie te stellen. Je eigen reactie editten met klaagzang of het modsysteem bekritiseren op de frontpage is not done.
Never stop seeking what seems unobtainable...