Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Diverse reviews nu gepoogd, gewoon welke vanaf de fp worden getoond of uit het review overzicht.
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Ik lees de review, aan het eind gekomen probeer ik deze (op mobiel) onderaan de review te modereren. Dit resulteert in een foutmelding. Vervolgens ga ik naar boven, dan kan ik hem modereren. Als er uiteindelijk een moderatie van mij staat kan ik deze ook onder aan de review aanpassen. De initiële moderatie lukt dus niet.
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Geen foutmelding...
Indien relevant, voeg een screenshot toe
Zeker relevant:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/P0UhTZeA6FFKyErczxacBW2Y.jpg?f=user_large)
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Samsung S24U, Chrome, alles bijgewerkt tot de laatste stabiele versie.
Diverse reviews nu gepoogd, gewoon welke vanaf de fp worden getoond of uit het review overzicht.
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Ik lees de review, aan het eind gekomen probeer ik deze (op mobiel) onderaan de review te modereren. Dit resulteert in een foutmelding. Vervolgens ga ik naar boven, dan kan ik hem modereren. Als er uiteindelijk een moderatie van mij staat kan ik deze ook onder aan de review aanpassen. De initiële moderatie lukt dus niet.
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Geen foutmelding...
Indien relevant, voeg een screenshot toe
Zeker relevant:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/P0UhTZeA6FFKyErczxacBW2Y.jpg?f=user_large)
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Samsung S24U, Chrome, alles bijgewerkt tot de laatste stabiele versie.
Mijn reviews al gezien?