logitech C920 (9000 pro) problemen werkt niet op win11 PC

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• mrbert
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:33
Hallo, k heb een raar probleem.
WE hebben hier 2 windows 11 PC's
Als ik daar mijn logitech C920 (9000 pro) in plug wordt deze netjes herkend op beide PC's
Mar als ik via control panel -> hardware- > devices ga
en ik klik op de webcam krijg in bij de ene PC het beeld te zien en op de andere niet.

IK heb op de PC al andere USB poort geprobeerd.
Ik heb de webcam protectie van Kaspesky uit gezetapparaat ook verweiderd en opnieuw toegevoegd
Oudere Logitech driver geinstalleerd

als ik ik de devices ga kijken staat hij bij beeldapparaten op de PC waar hij niet werkt staat hij gewoon gemeld als werkt normaal.

Ik heb geen idee wat er aan de hand kan zijn heb al zitten zoeken met google maar De microsoft oplossing werkt niet en oopk op reddit gegeveb oplossinge leiden neit tot een werkend webcam.
Ikenad een idee>/??

mrbert

Alle reacties

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:59
Heb je al op allebei de PC's de Logitech drivers gedeïnstalleerd en daarna de Windows Device driver gebruikt?

[ Voor 4% gewijzigd door Yaksa op 11-09-2025 20:30 ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

• rdejongjr
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:55

rdejongjr

Gnome

Privacy instellingen van Windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbert
@rdejongjr @Yaksa
Ik kan in de privacy geen instelling vinden op die PC voor de camera. Wel voor de microfoon,
HIj staat wel geinstalleerd als Quickcam pro.9000.
Op mijjn eigen PC staat hij onder camera's met de windows driver en staat hij bij de Bluetooth &devices als camera

ik had gisteren ook op die andere PC waar hij niet werkt de windwos driver geinstalleerd ipv de logitech driver. Maar toen werd de camera op die oc herkend als complex USB device
Heb voor de zekerhein de logitech driver verwijderd en dan staat hij idd weer als complex device gemeldt met microsoft driver.

Heb ook verschillende USB poorten geprobeerd met het zelfde resultaat.
Overweeg om maar even een nieuwe bij BOL te bestellen en kijken of die wel werkt mijn vrouw heeft maandag weer opleiding en dan moet ze beeld hebben. Werkt die ook niet dan moet zij achter mijjn PC of op haar laptop. dan is het alleen lastiger voor haar dan heeft ze maar 1 scherm

[ Voor 34% gewijzigd door mrbert op 12-09-2025 14:54 ]

mrbert

• mrbert
andere webcam werkt ook niet . Blijkt dat ik voor het installeren een win11 pro N versie heb gedownload.
Daar mist de media ondersteuning.
Nu hopen dat er een methode is om die wel te krijgen zonder dat ik alles opnieuw moet installeren.
De media featurer pack die microsoft support voorstellt is helemaal niet beschikbaar als download::(

mrbert