Vraag

• cjcv
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 22-09 04:36
Goedemiddag,

Ik zit met een vervelend probleem. Eén contact probeerde mij te bellen en kreeg geen gehoor, halfuurtje later opnieuw gebeld en weer niets. Tien oproepen verder en de angst sloeg toe, hij had er niet aan gedacht om 'gewoon' te bellen. Op mijn toestel geen gemiste oproepen. Uiteindelijk geprobeerd terwijl we op hetzelfde wifi-netwerk zaten maar niets. Anderen kunnen mij wel bellen via WhatsApp. Ik ontvang wel appjes van mijn contact. Hij is niet geblokkeerd. Telefoon opnieuw opstarten heeft niet geholpen, net als WhatsApp verwijderen van mijn tablet ook daarop overigens geen gemiste oproepen.
Iemand enig idee wat ik kan doen om dit op te lossen? Het gaat om een Google Pixel 9 pro xl toestel en WhatsApp is up to date voor zover na te gaan.
Alvast bedankt.

Alle reacties

• NileZ_
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 19:41
Grappig, toevallig vanmiddag iemand gesproken waarbij exact hetzelfde speelt. Dezelfde mogelijke oplossingen geprobeerd maar dit heeft niet het gewenste resultaat gehad.

Ik gebruik nooit Whatsapp bellen maar zal wel een storing zijn.

• cjcv
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 22-09 04:36
Dank voor je reactie. Dacht dat ik bijzonder was met dit probleem. (-: Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben met dit probleem. Hopelijk komt er een oplossing want het betreft, uiteraard, één van mijn belangrijkste contacten.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03:42

Reptile209

- gers -

Wellicht toch een glitch in het whatsapp-systeem. Probeer anders eens om elkaar juist wel te blokkeren en dan weer te deblokkeren? Of markeer de ander als favoriet? Je kunt iemand overigens volgens mij op meerdere plaatsen blokkeren (binnen WA, maar ook in contacten), dus dubbelcheck dat de ander overal goed staat.

Zo scherp als een voetbal!

• grass460
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 19:38

grass460

[DPC] Division_Brabant

Ik had het probleem ook.
wat ik gedaan heb is de cach geleegd van whatsapp
En aangezien ik android heb, op de site van whatsapp de APK file gedownload en deze geinstalleerd.
voor mijheeft dit geholpen.