In de komende jaren wil ik zelf een loods gaan zetten in de tuin. Ik zit alleen een beetje in een dubio over de positie hiervan, en ik zal uitleggen waarom. De loods komt in de lengterichting van de tuin. Er loopt een oprit van 30 meter lang en 3,2 meter breed recht op de loods af, ook in de lengterichting. Het eerste deel van de loods zal overkapping / carport worden van ongeveer BxD 6x4,5 meter. Vóór deze carport wil ik dus een stuk verhard aanleggen, maar het liefst zo min mogelijk, omdat dit ten koste gaat van de tuin. Maar ik zou het liefste wel achteruit uit de carport kunnen steken en dan de auto kunnen keren richting de oprit. Ook moet ik nog ergens met een auto + aanhanger slingerend naast de loods af kunnen rijden.
Ik heb echter alleen geen idee van draaicirkels van auto's (met aanhangers) en weet dus ook niet goed groot/diep/breed ik het verhard stuk zou moeten maken en hoe scherp of flauw dat eventuele bochten in de oprit moeten worden. Heeft iemand hier tips voor of misschien wel concrete gegevens?
Ik heb echter alleen geen idee van draaicirkels van auto's (met aanhangers) en weet dus ook niet goed groot/diep/breed ik het verhard stuk zou moeten maken en hoe scherp of flauw dat eventuele bochten in de oprit moeten worden. Heeft iemand hier tips voor of misschien wel concrete gegevens?