Ik zoek een?
Minimaal 34" UW monitor voor werk doeleinden.
Wat is je budget?
Het hoeft niet duurder te zijn dan nodig (ik koop zakelijk).
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuiswerk plek icm verschillende laptops, geen directe licht inval van achteren. Randapparatuur zoals toetsenbord en muis kan ik eenvoudig switchen op de apparaten zelf. Ik ben geen grafisch designer oid dus optimale kleuren etc zijn nvt voor mij.
Wat heb je al gevonden?
LCD t/m €400 (~€170 netto), voldoet in principe aan al mijn eisen.
OLED met alle eisen slechts 1 optie: €900 Lenovo Legion Pro 34WD-10 Zwart
In principe dus ~€500/(~€200 netto) extra voor de LCD naar OLED upgrade en een 800R curve is wellicht wat extreem, heb nu 1500R.
OLED €750
In principe dus ~€150(~€60 netto) extra voor de Ethernet aansluiting tov van geen aansluiting.
Wat wil je nu van ons?
Goede vraag. Ik heb 'moeite' om voor mezelf te rechtvaardigen om voor een 'beter' beeld te gaan aangezien ik over mijn huidige iiyama niets te klagen heb. Van de andere kant, voornamelijk omdat ik zakelijk koop en ik een hele tijd met de monitor zal doen is het wellicht zonde om nu niet die paar euro extra uit te geven.. Ik zoek dus 'argumenten' die ik nu niet zie/ken om de upgrade te rechtvaardigen of alle andere zinvolle input die jullie kunnen leveren.
Minimaal 34" UW monitor voor werk doeleinden.
- Met kromming (ooit een 32" zonder en dat vond ik soms wat vreemd)
- Minimaal 100Hz
- USB PD van minimaal 40W (meer is mooi meegenomen)
- VESA (75 of 100) voor een monitor arm
- Minimaal 1 USB voor webcam
- Ethernet aansluiting, sterke voorkeur
- Ingebouwde webcam zou leuk zijn
- KVM niet perse nodig
Wat is je budget?
Het hoeft niet duurder te zijn dan nodig (ik koop zakelijk).
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuiswerk plek icm verschillende laptops, geen directe licht inval van achteren. Randapparatuur zoals toetsenbord en muis kan ik eenvoudig switchen op de apparaten zelf. Ik ben geen grafisch designer oid dus optimale kleuren etc zijn nvt voor mij.
Wat heb je al gevonden?
LCD t/m €400 (~€170 netto), voldoet in principe aan al mijn eisen.
OLED met alle eisen slechts 1 optie: €900 Lenovo Legion Pro 34WD-10 Zwart
In principe dus ~€500/(~€200 netto) extra voor de LCD naar OLED upgrade en een 800R curve is wellicht wat extreem, heb nu 1500R.
OLED €750
In principe dus ~€150(~€60 netto) extra voor de Ethernet aansluiting tov van geen aansluiting.
Wat wil je nu van ons?
Goede vraag. Ik heb 'moeite' om voor mezelf te rechtvaardigen om voor een 'beter' beeld te gaan aangezien ik over mijn huidige iiyama niets te klagen heb. Van de andere kant, voornamelijk omdat ik zakelijk koop en ik een hele tijd met de monitor zal doen is het wellicht zonde om nu niet die paar euro extra uit te geven.. Ik zoek dus 'argumenten' die ik nu niet zie/ken om de upgrade te rechtvaardigen of alle andere zinvolle input die jullie kunnen leveren.
[ Voor 15% gewijzigd door Card Nox op 11-09-2025 11:38 ]