Sinds ik in dit huis woon (bijna 3 jaar) merk ik dat de twee openslaande ramen van mijn werkkamer niet goed sluiten: Er zit ongeveer een sleuf van 1cm tussen de twee ramen. Geen probleem in de zomer maar toch wel erg fris in de winter Ook hebben de ramen het originele dubbelglas uit 1985 (oftewel niet veel isolatie).
:strip_exif()/f/image/rXxTwETrVUKvk3hZ8AmOd5hf.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu ben ik van plan de twee ramen te vervangen zodat het glas HR++ is en de ramen weer goed sluiten. Na redelijk veel zoeken heb ik eindelijk een offerte, maar die is meteen dik 1900 euro incl BTW:
/f/image/IE2IIkOPoqKnfmI0tBMU05ee.png?f=fotoalbum_large)
Is it een beetje normaal? Ik schrik er nogal van... In 2019 heb ik ongeveer 6000 euro betaald om mijn hele vorige huis HR++ te laten plaatsen, en dit is voor maar 1 kamer.
:strip_exif()/f/image/rXxTwETrVUKvk3hZ8AmOd5hf.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu ben ik van plan de twee ramen te vervangen zodat het glas HR++ is en de ramen weer goed sluiten. Na redelijk veel zoeken heb ik eindelijk een offerte, maar die is meteen dik 1900 euro incl BTW:
/f/image/IE2IIkOPoqKnfmI0tBMU05ee.png?f=fotoalbum_large)
Is it een beetje normaal? Ik schrik er nogal van... In 2019 heb ik ongeveer 6000 euro betaald om mijn hele vorige huis HR++ te laten plaatsen, en dit is voor maar 1 kamer.