eeh gewoon wegwrijven met een doekje?. of heb je die 2 componenten as zodat het keihard wordt?
Nee, het is niet die lijm maar de koelpasta. Als ik dit met een doek wegwrijf krijg ik alleen vlekken. Het zit namelijk rondom de core. (Ik had er een keer teveel op gedaan)Op dinsdag 18 september 2001 14:09 schreef smokey het volgende:
eeh gewoon wegwrijven met een doekje?. of heb je die 2 componenten as zodat het keihard wordt?
Verwijderd
Gewoon wc papiertje en net zo lang door blijven wrijven met telkens een schoon stukje totdat het schoon blijft. Dan is het echt wel weg. Maar dat spul blijft idd overal op zitten... ook zo leuk: vingers verzilveren
Verwijderd
Da's gewoon kerosine toch?Op dinsdag 18 september 2001 14:10 schreef Dizzytal het volgende:
WD40
Gewoon van dat 'smeerspul' (maakt los wat vast zit, beschermd tegen roest enzo, die slogan)Op dinsdag 18 september 2001 18:15 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Da's gewoon kerosine toch?
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Verwijderd
Dit zal misschien wel dom in de oren klinken bij sommigen 
Ik heb dus precies het zelfde een keer gehad.
Wat bij mij uistekend hielp, was gewoon een stukje gum gebruiken om het weg te gummen. Met een klein stukje gum kun je goed randjes en spleten tussen weerstandjes schoon maken.
Het werkte iig goed
Ik heb dus precies het zelfde een keer gehad.
Wat bij mij uistekend hielp, was gewoon een stukje gum gebruiken om het weg te gummen. Met een klein stukje gum kun je goed randjes en spleten tussen weerstandjes schoon maken.
Het werkte iig goed
Gewoon wasbenzine gebruiken helpt het best en je kunt er niks mee kapot maken
Fun while it lasted: World Community Grid!
Of gewoon laten zitten. Ik had begrepen dat het geen electriciteit geleidt, dus dan kan het niet zo gek veel kwaad dacht ik. Ik heb zelf ook m'n hele proc. onderzitten, en uitgummen durfde ik niet (had geen zin om nieuwe potloodstreepjes te zetten
).
Pagina: 1