Ik heb tijdens de bouw 9 extra loze leidingen laten aanleggen, volgens de bouwer zijn deze 19mm vaste pijp.
Als ik het goed inschat moet ik er dus 2x cat6a doorheen kunnen trekken.
Maar nu de minder leuke verassing die ik vandaag had, tijdens de bouw zag ik 100% stugge/vaste leidingen naar mijn technische ruimte omhoog steken en over de toen nog niet gestorte vloer lopen.
Zie foto 1
:strip_exif()/f/image/chTzD572xD1h7bb6T9QLKTPx.jpg?f=fotoalbum_large)
Vandaag bij de kijkdag kom ik tot de conclusie dat er in de muur waar ze voorheen omhoog kwamen met vaste pijp opeens flexibele leidingen zitten. Zie foto2
:strip_exif()/f/image/p4ThSqgRkdP2tflJAr01nT8N.jpg?f=fotoalbum_large)
Am i fucked? De bouwer heeft mij maanden terug beloofd/verzekerd dat het vaste leidingen zouden zijn.
Ben ik blind? Foto 1 is toch vaste pijp?
Foto 2 is 100% flexibele.
Sidequestion:
Waarom zou je de pijpen van foto 1 afsnijden en daar flexibele aanzetten de muur in?
Als ik het goed inschat moet ik er dus 2x cat6a doorheen kunnen trekken.
Maar nu de minder leuke verassing die ik vandaag had, tijdens de bouw zag ik 100% stugge/vaste leidingen naar mijn technische ruimte omhoog steken en over de toen nog niet gestorte vloer lopen.
Zie foto 1
:strip_exif()/f/image/chTzD572xD1h7bb6T9QLKTPx.jpg?f=fotoalbum_large)
Vandaag bij de kijkdag kom ik tot de conclusie dat er in de muur waar ze voorheen omhoog kwamen met vaste pijp opeens flexibele leidingen zitten. Zie foto2
:strip_exif()/f/image/p4ThSqgRkdP2tflJAr01nT8N.jpg?f=fotoalbum_large)
Am i fucked? De bouwer heeft mij maanden terug beloofd/verzekerd dat het vaste leidingen zouden zijn.
Ben ik blind? Foto 1 is toch vaste pijp?
Foto 2 is 100% flexibele.
Sidequestion:
Waarom zou je de pijpen van foto 1 afsnijden en daar flexibele aanzetten de muur in?
[ Voor 5% gewijzigd door CrankyGamerOG op 09-09-2025 19:03 ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner