Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Al mijn dagelijkse taken zoals devven (web), grafisch werk (voornamelijk illustrator), af en toe een video bewerken. Ik speel GEEN games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik vind rond de 1000-1200 max wel een beetje de max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Kleiner, lichter maar vooral sneller systeem. Mijn huidige Midi tower zit/staat qua omvang en gewicht in de weg en ik wil daarom graag naar een m-Atx systeem overstappen die ik op mijn bureau kan plaatsen. Ik zou het fijn vinden om .t.o.v. mijn huidige systeem (AMD Ryzen 5 3600 op MSI B550A Pro en 64Gb DDR4) een flinke voelbare stap vooruit te doen qua performance.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD, Samsung, de bekende Mobo merken, stille spullen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Klein, stil maar wel snel. Games doe ik niet aan dus qua video heb ik voldoende aan een goeie middenmoter al vind ik het wel weer fijn als mijn video editing ook een beetje geholpen wordt. Dat laatste is een nice to have wat mij betreft.
Ga je overklokken?
Heb ik wel altijd meegenomen als optie voor de toekomst maar nooit gedaan en dus ik ga het ook nu niet doen
Wat verwacht je van ons?[i]
Dat ik advies of suggesties krijg over de door mij gekozen componenten. Passen ze goed bij elkaar of zijn er andere opties die net iets beter bij mijn gewenste doel passen?
Mijn huidige lijstje:
Al mijn dagelijkse taken zoals devven (web), grafisch werk (voornamelijk illustrator), af en toe een video bewerken. Ik speel GEEN games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik vind rond de 1000-1200 max wel een beetje de max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- LG 49 inch Ultrawide Monitor
- SSD's (Samsung 990Pro with heatsink 4TB, Samsung 980 Pro 1TB)
- GeForce RTX 3060
- BeQuiet ATX voeding
Kleiner, lichter maar vooral sneller systeem. Mijn huidige Midi tower zit/staat qua omvang en gewicht in de weg en ik wil daarom graag naar een m-Atx systeem overstappen die ik op mijn bureau kan plaatsen. Ik zou het fijn vinden om .t.o.v. mijn huidige systeem (AMD Ryzen 5 3600 op MSI B550A Pro en 64Gb DDR4) een flinke voelbare stap vooruit te doen qua performance.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD, Samsung, de bekende Mobo merken, stille spullen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Klein, stil maar wel snel. Games doe ik niet aan dus qua video heb ik voldoende aan een goeie middenmoter al vind ik het wel weer fijn als mijn video editing ook een beetje geholpen wordt. Dat laatste is een nice to have wat mij betreft.
Ga je overklokken?
Heb ik wel altijd meegenomen als optie voor de toekomst maar nooit gedaan en dus ik ga het ook nu niet doen
Wat verwacht je van ons?[i]
Dat ik advies of suggesties krijg over de door mij gekozen componenten. Passen ze goed bij elkaar of zijn er andere opties die net iets beter bij mijn gewenste doel passen?
Mijn huidige lijstje:
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 9 9900X Boxed | € 373,99 | € 373,99 |
1 | Moederborden | ASRock B850M Pro RS | € 143,60 | € 143,60 |
1 | Behuizingen | Jonsbo Z20 Black | € 84,34 | € 84,34 |
1 | Processorkoeling | Thermalright AXP90-X47 | € 34,90 | € 34,90 |
1 | Ventilators | Arctic P14 Pro, 140mm | € 9,10 | € 9,10 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws S5 F5-6000J3636F32GX2-RS5K | € 174,03 | € 174,03 |
Totaal | € 819,96 |
[ Voor 33% gewijzigd door klaaz op 09-09-2025 01:22 ]