Iemand ervaring met Blacklyte stoelen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrot
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe bureaustoel. Nu was mijn oog gevallen op een Blacklyte Athena of Athena Pro.

Hebben jullie toevallig ervaringen met deze stoelen? Ik zoek een stoel die weer 5 jaar minimaal mee kan.

Ik lees veel goede ervaringen op internet, echter lijken dit ook een hoop "gekochte/gesponsorde reviews"

Ik ben 1.78m en weeg 115-120 kg.
Verder normale lichaamsbouw behalve een buik die groter is dan normaal 😁.

Hoop dat jullie wat meer kunnen vertellen.

Beste antwoord (via jerrot op 16-09-2025 18:51)

• WickedRight
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 17:23
Ik heb de Kraken Pro.

Fijne stoel. Zit goed, is echt stevig. Mooie kwaliteit. Maar ... Er zijn minpunten. Zo is dit al de 2e stoel die ik heb ontvangen. De eerste kreeg ik niet in elkaar vanwege slecht schroefdraad. Ik kreeg de schroef er gewoonweg niet in. De tweede stoel was goed. Maar de rugleuning/lumbar begint nu wel te kraken.

Nu moet ik wel zeggen dat ik altijd pech heb als het gaat om nieuwe aankopen. Er is altijd wel iets defect als ik iets nieuws koop.

De service is ronduit goed te noemen. Zo had ik de doos al weggegooid en kon de defecte stoel dus niet meer retour sturen. Hier deden ze totaal niet moeilijk over. Ik kreeg gewoon een nieuwe stoel opgestuurd en kon die doos gebruiken om de oude terug te sturen. Dat is nog eens service.

[ Voor 6% gewijzigd door WickedRight op 16-09-2025 17:55 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:44

br00ky

Moderator Harde Waren
Gezien Bureau- en gamingstoelen in Algemene zaken staat, schopje die kant op.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• WickedRight
Ik heb de Kraken Pro.

Fijne stoel. Zit goed, is echt stevig. Mooie kwaliteit. Maar ... Er zijn minpunten. Zo is dit al de 2e stoel die ik heb ontvangen. De eerste kreeg ik niet in elkaar vanwege slecht schroefdraad. Ik kreeg de schroef er gewoonweg niet in. De tweede stoel was goed. Maar de rugleuning/lumbar begint nu wel te kraken.

Nu moet ik wel zeggen dat ik altijd pech heb als het gaat om nieuwe aankopen. Er is altijd wel iets defect als ik iets nieuws koop.

De service is ronduit goed te noemen. Zo had ik de doos al weggegooid en kon de defecte stoel dus niet meer retour sturen. Hier deden ze totaal niet moeilijk over. Ik kreeg gewoon een nieuwe stoel opgestuurd en kon die doos gebruiken om de oude terug te sturen. Dat is nog eens service.

[ Voor 6% gewijzigd door WickedRight op 16-09-2025 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrot
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
WickedRight schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 17:53:
Ik heb de Kraken Pro.

Ok goed om te horen dat ze goed zitten de stoelen. Echter als ik je zo hoor heb je het inderdaad slecht getroffen qua kwaliteit. Hoelang heb je deze stoel/stoelen in je bezit ? Ik hoop toch iets te vinden waar ik weer 5 jaar minimaal mee vooruit kan. Ik game namelijk 2-3 uur per dag max.

Maar wel bizar dat je al 2 slechte stoelen hebt gehad. Geeft me nog weinig vertrouwen in de kwaliteit. Wel fijn dat de service goed is van ze.

• WickedRight
Ik heb dit echt altijd, of ik nu een stoel koop of een tv. Bij mij is er altijd wel iets kapot als ik het koop. Dus of het echt aan de kwaliteit van de stoel zelf ligt durf ik niet te zeggen. Fijn is toch wel dat de service gewoon goed is.

De stoel heb ik pas 5 maanden maar hij zit echt goed. Ook bij meerdere uren per dag zit hij heerlijk.
Hopelijk heb je hier wat aan en kan je een goede beslissing nemen voor de aanschaf van een nieuwe stoel.