LG TV OLED83G55LW geheugen vol

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masmol
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 08-09 16:17
Voor 5000,00 LG OLED83G55LW gekocht voor het bekijken van films en tv series. Met mijn vorige LG tv kon ik jarenlang prima speelfilms , series etc vanaf externe harde schijf bekijken. Dat verwacht ik nu vanaf mijn veel duurdere LGOLED83G55L ook te kunnen doen. Maar nu gaat ie regelmatig halverwege de aflevering of film op zwart met de mededeling " geheugen is vol " Ik vind dit echt schandalig en gevalletje "brakke software'. Ik heb hem een paar maanden geleden gekocht vanwege grotere scherm en ik dacht betere kwaliteit. Dat zou toch moeten inhouden dat je gewoon tot het einde van een film moet kunnen genieten zonder technische restricties ! Lg gebeld en daar een call centrum meisje aan de lijn gehad die niet echt het vermogen leek te hebben iets van tv techniek te snappen laat staan met antwoorden te komen die er een klacht van zou maken....

[ Voor 13% gewijzigd door masmol op 08-09-2025 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:18

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Dus je sluit je externe harde schijf via USB op de televisie aan en gebruikt dan de ingebouwde mediaspeler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

masmol schreef op maandag 8 september 2025 @ 16:00:
Maar nu gaat ie regelmatig halverwege de aflevering of film op zwart met de mededeling " geheugen is vol "
Je bent in ieder geval niet de enige: https://www.reddit.com/r/...ry_leak_causing_stutters/
Ik heb hem een paar maanden geleden gekocht vanwege grotere scherm en ik dacht betere kwaliteit.
Een film probleemloos afspelen zou inderdaad gewoon moeten kunnen. Let wel, nieuwer hoeft zeker niet altijd beter te zijn. LG x5 serie is bijvoorbeeld weer een serie zonder DTS, staat los van dit probleem maar puur als voorbeeld.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
en maakt het uit of je 1 of 100 films op deze schijf hebt staan?

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:18

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Er wordt niet meer door de themastarter gereageerd. Dan gaat deze discussie dicht: Het openend bericht bevat te weinig informatie om goed te reageren en als niet op vragen geantwoord wordt dan zal hier geen zinnige discussie uit voortkomen. De intentie van het bericht lijkt eerder te zijn frustraties te uiten.

Dit topic is gesloten.