Google verduidelijkt limieten voor Gemini: gratis vijf…

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-09 07:24
Artikel: nieuws: Google verduidelijkt limieten voor Gemini: gratis vijf prompts per da...
Auteur: @TijsZonderH

Tabel is niet echt duidelijk.
Er zijn geen verticale scheidingen, waardoor bijvoorbeeld lijkt dat alleen Google AI Pro toegang heeft tot 2.5 Flash.
Ook niet duidelijk dat Pro & Ultra, 1000 afbeeldingen per dag kunnen genereren, de cellen zijn niet samengevoegd.

T.Net Creality 3D Printer Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:25

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ik vind de titel ook onduidelijk. Veel losse woorden die eigenlijk samen een eenheid vormen, maar dat maakt het niet duidelijker (ook al is het korter).

Ik zou eerder 'voor' laten vallen en er zoiets van maken:

Google verduidelijkt limieten Gemini: vijf gratis prompts per dag voor 2.5 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-09 00:20
Patriot schreef op maandag 8 september 2025 @ 15:50:
Ik vind de titel ook onduidelijk. Veel losse woorden die eigenlijk samen een eenheid vormen, maar dat maakt het niet duidelijker (ook al is het korter).

Ik zou eerder 'voor' laten vallen en er zoiets van maken:

Google verduidelijkt limieten Gemini: vijf gratis prompts per dag voor 2.5 Pro
Ik kwam hier om dit te zeggen - het stuk 'gratis vijf prompts per dag 2.5 Pro' was niet echt helder zonder verder te lezen. Voorgestelde titel is veel duidelijker, imo.

[ Voor 6% gewijzigd door Blaurens op 08-09-2025 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:25

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Blaurens schreef op maandag 8 september 2025 @ 15:54:
[...]

Ik kwam hier om dit te zeggen - een titel die eindigt met '2.5 pro' was niet echt helder zonder verder te lezen. Voorgestelde titel is veel helderder, imo.
Ook omdat je bijna een studie taalkunde gedaan moet hebben om die andere titel uit te leggen. Grammaticaal klopt het volgens mij wel, maar het doet me ergens denken aan de Engelse zin 'Buffallo buffalo buffalo Buffalo buffalo Buffalo buffalo buffalo.' Het klopt wel, maar tegen welke prijs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svane
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 13:15
Ter aanvulling:
  1. Bij Deep Think staat "Maximaal 10 prompts per dag zonder contextvenster van 192.000 tokens". Hoort hier niet 'met' te staan ipv. zonder?
  2. Deze tekst staat bij Pro, maar zou alleen bij 'ultra' moeten staan
  3. De 1000 afbeeldingen per dag staat alleen bij ultra, maar zou óók bij 'pro' moeten staan (al aangegeven door
    @Christoxz)
  4. Ik zou de tabel wat consistenter opbouwen, misschien met colspan 2 of 3 waar nodig. Nu lopen de border-top's niet mooi omdat sommige rijen minder kolommen hebben dan anderen
  5. Veo 3 Fast is ook in preview, net als Veo 3

[ Voor 4% gewijzigd door svane op 08-09-2025 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwice
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
@TijsZonderH
In de inleiding staat
Gebruikers zonder abonnement kunnen vijf prompts geven aan Gemini 2.5 Pro.
De tijdseenheid doe wel in de titel staat ontbreekt in de inleiding;
Gebruikers zonder abonnement kunnen vijf prompts per dag geven aan Gemini 2.5 Pro.
Tijdsaanduiding is belangrijk omdat er ook partijen zijn die maximaal 5 prompts per e-mailadres totaal toestaan, als preview.

[ Voor 18% gewijzigd door djwice op 08-09-2025 18:10 ]

Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/

Pagina: 1