• geertb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-03 14:54
Hallo allemaal,

In het prijzencircus van de V&D werd de Siemens M35i met Telfort (prepaid) verkocht voor 200 gulden. Ik dacht laat ik 'm maar eens kopen (postbankgiroactie misgelopen door omstandigheden) . Dus ik zondag naar de winkel. Vertellen ze me dat ie landelijk uitverkocht is.

Vergeet ik stom genoeg te vragen of ze nog komen van de week.
Weet iemand dit en weet iemand misschien waar ik 'm ook voor rond de 200 gulden kan krijgen?
Zoniet, dan ga ik binnenkort maar een 3310 nemen ;) Is mooier toestel, maar wel wat duurder ;)

Geert

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
dan zou ik sowieso voor een ander toestel gaan..
bijna iedereen heeft nu een m35i (wij ook 4 btw) dus waarom zou je nog zo'n toestel willen kopen...als je toch geld wilt uitgeven voor een telefoon koop dan een andere

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Verwijderd

ik zou voor de s35 gaan :+
iig geen nokia.. maar je kan hem toch nog gewoon bij een telefoon winkel krijgen voor 200 piek met ben ofzo ?

• geertb
Ik weet niet, zal eens op belcompany.nl ofzo gaan kijken

bedankt iniedergeval

Verwijderd

dan zou ik sowieso voor een ander toestel gaan..
bijna iedereen heeft nu een m35i (wij ook 4 btw) dus waarom zou je nog zo'n toestel willen kopen...als je toch geld wilt uitgeven voor een telefoon koop dan een andere
Misschien omdat het gewoon een goed toestel is? :P

• geertb
Op dinsdag 18 september 2001 16:50 schreef Xanandu het volgende:

[..]

Misschien omdat het gewoon een goed toestel is? :P
Bijvoorbeeld >:)

Verwijderd

Ik wilde er vandaag dus ook 1 gaan halen, maar ook in Eindhoven was hij al uitverkocht en ze kwamen niet meer binnen. Dat zal dan waarschijnlijk voor elke V&D betekenen, als ze idd al landelijk uitverkocht waren. Weet ik iig dat ik het nergens anders meer hoef te proberen.

Weet iemand trouwens of ze die Siemens M35 alleen in het geel hadden bij de V&D? Want die wil ik sowieso niet, alleen een blauwe of grijze.

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-03 09:27
Op dinsdag 18 september 2001 13:53 schreef gbooster het volgende:
Hallo allemaal,

In het prijzencircus van de V&D werd de Siemens M35i met Telfort (prepaid) verkocht voor 200 gulden. Ik dacht laat ik 'm maar eens kopen (postbankgiroactie misgelopen door omstandigheden) . Dus ik zondag naar de winkel. Vertellen ze me dat ie landelijk uitverkocht is.

Vergeet ik stom genoeg te vragen of ze nog komen van de week.
Weet iemand dit en weet iemand misschien waar ik 'm ook voor rond de 200 gulden kan krijgen?
Zoniet, dan ga ik binnenkort maar een 3310 nemen ;) Is mooier toestel, maar wel wat duurder ;)

Geert
Er bestaat een wezenlijk verschil tussen V&D en ElectricCity (maar dat terzijde) veel mensen denken dat het hetzelfde is maar dat is niet zo. Ik werk er zelf als verkoper en ik kan jullie zeggen dat hij niet meer binnen komt en ook niet te bestellen is. OP=OP was de aktie, er waren mensen die kochten ze met 10 tegelijk, bij zo iets weet je dat je altijd meteen erbij moet zijn!

Ik denk dat dit wel duidelijk genoeg is... :D

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:26
Op woensdag 19 september 2001 18:08 schreef Robin het volgende:
Ik wilde er vandaag dus ook 1 gaan halen, maar ook in Eindhoven was hij al uitverkocht en ze kwamen niet meer binnen. Dat zal dan waarschijnlijk voor elke V&D betekenen, als ze idd al landelijk uitverkocht waren. Weet ik iig dat ik het nergens anders meer hoef te proberen.

Weet iemand trouwens of ze die Siemens M35 alleen in het geel hadden bij de V&D? Want die wil ik sowieso niet, alleen een blauwe of grijze.
Ik werk bij V&D Eindhoven en ze komen idd NIET meer. Electric City is idd GEEN V&D, het is allebei (dus EC en V&D) van Vendex/KBB, V&D een directe dochter, en EC weer een kleindochter (EC hoort weer bij Dixons, en Dixons bij Vendex/KBB). Zoiets was het geloof ik...

Verwijderd

Ik heb zo'n postbank m35i. Is al 2x vastgelopen. Alleen de accu eruit en er weer in kreeg m weer aan de praat.

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03 11:20

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

M35 is wel leuk, maar doe mij de s35 maar. heb em al een jaar en helemaal geen problemen mee gehad. irda functie is leuk+handig voor plaatjes en beltonen. voor de m35 moet je dan weer een datakabel kopen terwijl als je toch al een laptop hebt (like me!) zit irda d'r toch al op. en een irda poortje voor een gewone pc kost ook geen drol (25 peik dacht ik) dus...

We've got that ring of confidence

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
Op woensdag 19 september 2001 22:52 schreef U2-kid het volgende:
... , maar doe mij de s35 maar. heb em al een jaar en helemaal geen problemen mee gehad. ...
Hmmm...nog nooit de beruchte "Kaartfout" van siemens gehad ?

-

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 21:07 schreef Martijn het volgende:

[..]

Ik werk bij V&D Eindhoven en ze komen idd NIET meer. Electric City is idd GEEN V&D, het is allebei (dus EC en V&D) van Vendex/KBB, V&D een directe dochter, en EC weer een kleindochter (EC hoort weer bij Dixons, en Dixons bij Vendex/KBB). Zoiets was het geloof ik...
in eindhoven :+ dan komk jou keer lastig vallen >:)

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03 11:20

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Op woensdag 19 september 2001 22:55 schreef FoxzMan het volgende:

[..]

Hmmm...nog nooit de beruchte "Kaartfout" van siemens gehad ?
euh.... neej??? kgloof het niet... bhalve als mijn telefoon gestuiterd heeft :P

We've got that ring of confidence

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:26
Op woensdag 19 september 2001 23:11 schreef mafiasven het volgende:

[..]

in eindhoven :+ dan komk jou keer lastig vallen >:)
Ik werk NIET bij Electric City, ik werk op de meubelafdeling...

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 23:48 schreef Martijn het volgende:

[..]

Ik werk NIET bij Electric City, ik werk op de meubelafdeling...
meubelkid nog leuker, ga ik banken testen :+
hoezo offtopic :+

Verwijderd

Op dinsdag 18 september 2001 14:35 schreef mafiasven het volgende:
ik zou voor de s35 gaan :+
iig geen nokia.. maar je kan hem toch nog gewoon bij een telefoon winkel krijgen voor 200 piek met ben ofzo ?
Ow ja, inderdaad, een Siemens M35 Ben Prepaid is ook goedkoop, 198 piek :). Kun je gewoon bij Dixons halen.

• geertb
Op donderdag 20 september 2001 18:17 schreef Robin het volgende:

[..]

Ow ja, inderdaad, een Siemens M35 Ben Prepaid is ook goedkoop, 198 piek :). Kun je gewoon bij Dixons halen.
Dankjewel, zal er eens naar kijken. Misschien ga ik toch liever voor een 3310 ;)

De rest ook bedankt!
Pagina: 1