Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
(sorry voor degene die dit off-topic vinden)
Blaat
dan gaat tie op de maat van de muziek
ik heb zelf blauwe leds icm die pugin is echt wel waus gezicht.
Ik heb um ergens op chello staan, maar ik ben de naam vergeten.
je kan ff kijken op de winamp plugin site.
echt een aarader (niet icm met xp of 2000 want dan heb je een seriues cApS PrOblEeM
ThnxOp dinsdag 18 september 2001 14:05 schreef Cowboy Henk het volgende:
Hoe je die lampjes moet laten flikkeren ala nichtrijder weet ik niet, vind je sys spec's wel cool gedaan (komen er nog pic's bij?
(sorry voor degene die dit off-topic vinden)
Ennuh, over die winamp plugin, ik ga nu zoeken
Verwijderd
http://www.winamp.com/plugins/detail.jhtml?componentId=31701
Jammer dat ik van die miniscule ledjes op mijn keyboard heb
Gerwin.
Ennuh, is het verwisselen van je keyboard les makkelijk? (ik kan wel een case modden
Verwijderd
Nope...Op dinsdag 18 september 2001 14:40 schreef Calimero het volgende:
Heb je bij het installeren soms aangegeven dat winamp zich in de systray mag nestelen ???
das heel makkelijk. gewoon openschroeven, oude leds er af solderen en de nieuwe er op. klaarOp dinsdag 18 september 2001 14:36 schreef Climaximizer het volgende:
[..]
Ennuh, is het verwisselen van je keyboard les makkelijk? (ik kan wel een case modden)
zo ziet het er bij mij uit:
Kewl, wat betaal ik voor die leds, of zijn het normale leds?Op dinsdag 18 september 2001 14:50 schreef BOOTZ het volgende:
[..]
das heel makkelijk. gewoon openschroeven, oude leds er af solderen en de nieuwe er op. klaar
[..piccie..]
zijn blauwe leds, bij conrad te koop voor 2 piek (per stukOp dinsdag 18 september 2001 14:51 schreef Climaximizer het volgende:
[..]
Kewl, wat betaal ik voor die leds, of zijn het normale leds?
heb het wel es in qbasic gedaan, werkte alleen niet op alle pc's (meeste wel). als je een verkeerde code stuurde deed je keyboard niks meerOp dinsdag 18 september 2001 15:00 schreef as4Raven het volgende:
Je kunt die leds ook laten knipperen vanuit iedere willekeurige programmeertaal (een vriend van me had vroeger een leuk speelprogje in pascal). Vraag me niet precies hoe, maar het gaat in iedergeval door caps lock, scroll lock en num lock aan en uit te zetten
/edit: heb 'm gevonden:
1
2
3
4
5
6
7
| DEF SEG = 0 POKE &H417, (32) 'voor numlock POKE &H417, (64) 'voor capslock POKE &H417, (16) 'voor scrolllock |
ik wil wel ff kijken, maar je kan het zelf ook (qbasic kan iedereenOp dinsdag 18 september 2001 16:34 schreef Climaximizer het volgende:
Bootz, kun je misschien een proggie maken dat je key-leds à la NightRider style laat knipperen?
ik wil wel ff kijken of dit in vb ook werkt...
heh... ik heb een tijdje geleden 4,50 per stuk moeten betalen voor die dingenOp dinsdag 18 september 2001 16:02 schreef BOOTZ het volgende:
[..]
zijn blauwe leds, bij conrad te koop voor 2 piek (per stuk)
[..]
Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)
iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Activeren?Op dinsdag 18 september 2001 18:45 schreef Hielkej het volgende:
ik heb nu de plugin voor winamp gedwload en geinstaleerd maar ik zie nog nix knipperen
iemand een idee wat ik verkeerd doe?
[Start Plugin]
Ennuh, de meeste plugins werken niet goed met shoutcast
Verwijderd
De led van de monitor was iets moeilijker, nietOp dinsdag 18 september 2001 14:50 schreef BOOTZ het volgende:
[..]
das heel makkelijk. gewoon openschroeven, oude leds er af solderen en de nieuwe er op. klaar
Ziet er cool uit.
bedankt het werktOp dinsdag 18 september 2001 18:56 schreef Climaximizer het volgende:
[..]
Activeren?
[Start Plugin]
Ennuh, de meeste plugins werken niet goed met shoutcast
he bedankt voor de link is echt geinigOp dinsdag 18 september 2001 14:34 schreef GURSHWIN het volgende:
De winampplugin heet: Visualization Keyled
http://www.winamp.com/plugins/detail.jhtml?componentId=31701
Jammer dat ik van die miniscule ledjes op mijn keyboard heb
Gerwin.
The devil is in the details.
Verwijderd
Nee. Ledjes zijn goed en duurzaam.Op dinsdag 18 september 2001 19:43 schreef Marc00 het volgende:
[..]
maar gaan je ledjes zo niet eerder kapot want ze knipperen aardig snel.
monitor heb ik niet gedaan, die is nog steeds groen... monitor enzo openmaken is beetje gevaarlijk...Op dinsdag 18 september 2001 18:58 schreef Berran het volgende:
[..]
De led van de monitor was iets moeilijker, niet
Ziet er cool uit.
Verwijderd
vet toetsenbordOp dinsdag 18 september 2001 14:50 schreef BOOTZ het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik ken die ergens van
SafeWay SW23 multimedia keyboard van 3 tientjes dat in de opruiming was bij de vobis vorig jaar rond deze tijd?
errrrr....niet goedOp dinsdag 18 september 2001 20:22 schreef BananeKoning het volgende:
[..]
vet toetsenbord
ik ken die ergens van
SafeWay SW23 multimedia keyboard van 3 tientjes dat in de opruiming was bij de vobis vorig jaar rond deze tijd?
sw-10 is het, en is niet van de vobis zat al bij mn pc (nee die is ook niet vobis)
Verwijderd
Lijkt me niet echt mooi als je uit je toetsenbord allemaal draden naar je kast gaan.Op dinsdag 18 september 2001 19:44 schreef Skaah het volgende:
Kun je de ledjes ook "doorlussen" naar je kast, naar andere ledjes? Ik heb hier een soort "dedicated" mp3 bak, (Cyrix 200, 64mb, hdtje, window, fans, paintjob), maarre, ik vind het zo lelijk als ik er een toetsenbord op moet leggen!
Jij weet zeker niet wat mooi is ?Op woensdag 19 september 2001 07:42 schreef NM het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt mooi als je uit je toetsenbord allemaal draden naar je kast gaan.
Mother, will they like this song?