Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glaerox
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:18
Hallo allen,

Voor een machine learning (deep learning) project zijn we op zoek naar een server die onze reeds aangeschafte RTX PRO 6000 Blackwell server edition kan huisvesten. E.e.a. lijkt lastiger dan gedacht.
We hadden reeds een offerte gekregen voor een TrendMicro (TM) server via een partner van TM, maar na beoordeling van TM blijkt deze achteraf niet geschikt te zijn voor onze GPU en geeft de partner aan dat enkel de zuinigere MAXQ editie compatible te zijn.

Eigenlijk voel ik er wel wat voor om zelf een systeem samen te stellen met losse onderdelen, in de hoop dat we dan wat flexibeler zijn.

Reeds in bezit: PNY RTX PRO 6000 Blackwell Server Edition (600Watt tdp).
Overige eisen (wensen):
-Chassis met voldoende ruimte en geforceerde koeling voor onze GPU met passieve koeling. 19" Rack;
-Redundante PSU's met voldoende vermogen voor server+GPU;
-Moederbord met enkele SP5 Socket;
-Minimaal 1TB ECC Ram huisvesten (Waarvan 256GB gevuld bij in gebruik name;
-Mogelijkheid tot Raid adapter met battery back-up;
- +/- 12 Hot Swap 2.5" bays voor huisvesten schijven/SSD's. Bij voorkeur ook voor 2 M2 SSD';
-Minimaal 1x SFP28 poort en 2x RJ45;
-Budget: +/- 12.500 excl. btw.

Waar zouden we naast TM nog meer kunnen kijken? Een Desktop samenstellen is gesneden koek, maar een server doe ik ook niet elke dag. Wel leuke materie trouwens :)

Bedankt voor het meedenken!

[ Voor 1% gewijzigd door glaerox op 08-09-2025 12:11 . Reden: (toevoegen netwerkpoorten) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Zo te zien een 2 slots kaart, zou in een 2U server moeten passen, maar dan kom je denk ik met koeling niet lekker uit.
Denk dat 4U server beste oplossing is ivm koeling voor deze kaart.

Kijk even bij supermicro voor 4U oplossingen.

ICE ICE Baby