Ik ben begonnen met drummen. Nu heb ik een 2e hands e-drum aangeschaft en heb nog niet een behoorlijke koptelefoon.
Ik zoek een behoorlijke koptelefoon van maximaal 100 euro.
Het liefst 1 die ik vandaag kan ophalen
Ik zoek een?
koptelefoon geschikt voor drummen.
Wat is je budget?
aangezien ik net ben begonnen zat ik te denken aan maximaal 100 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
te drummen. te oefenen thuis.
Wat heb je zelf al gevonden?
ik hoor dat sennheiser prima koptelefoons zijn maar wellicht hebben jullie nog betere tips.
k wil een koptelefoon met een 3.5mm jack aansluiting. Die past op het drumstel. Bedraad lijkt me dan de enige optie (toch?) (ik zie nu ook een reactie van Frumper die ook aangeeft dat bedraad beter is. Dan ga ik daar dus idd voor.
ja ik kan idd naar een Mediamarkt ofzo en dat wil ik ook wel gaan doen hoor. Het is meer dat ik hoop dat iemand met ervaring in e-drummen mij kan vertellen welke ik wel of niet zou moeten doen i.v.m. lage tonen (hoge tonen op een drum is niet belangrijk volgens mij)
voor mij is het belangrijk dat het een redelijke koptelefoon is voor 100 euro. Ik lees nu dat een dt770 of 990pro heel goed is. Die zijn wel wat duurder zie ik nu. Maar ik zal toch die eens gaan proberen.
Ik zoek een behoorlijke koptelefoon van maximaal 100 euro.
Het liefst 1 die ik vandaag kan ophalen
Ik zoek een?
koptelefoon geschikt voor drummen.
Wat is je budget?
aangezien ik net ben begonnen zat ik te denken aan maximaal 100 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
te drummen. te oefenen thuis.
Wat heb je zelf al gevonden?
ik hoor dat sennheiser prima koptelefoons zijn maar wellicht hebben jullie nog betere tips.
k wil een koptelefoon met een 3.5mm jack aansluiting. Die past op het drumstel. Bedraad lijkt me dan de enige optie (toch?) (ik zie nu ook een reactie van Frumper die ook aangeeft dat bedraad beter is. Dan ga ik daar dus idd voor.
ja ik kan idd naar een Mediamarkt ofzo en dat wil ik ook wel gaan doen hoor. Het is meer dat ik hoop dat iemand met ervaring in e-drummen mij kan vertellen welke ik wel of niet zou moeten doen i.v.m. lage tonen (hoge tonen op een drum is niet belangrijk volgens mij)
voor mij is het belangrijk dat het een redelijke koptelefoon is voor 100 euro. Ik lees nu dat een dt770 of 990pro heel goed is. Die zijn wel wat duurder zie ik nu. Maar ik zal toch die eens gaan proberen.
[ Voor 37% gewijzigd door beebie121 op 08-09-2025 21:18 ]