Polls nogal doelloos? Slaan ook niet altijd ergens op.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:59

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Voor mijn gevoel zijn polls regelmatig nogal... random, maar deze nieuwste poll snap ik gewoon oprecht niet. Wat is de context van de vraag? Waarom is dit interessant? Als je dan ook ziet dat het merendeel van de reageerders de resolutie niet eens kan wijzigen, of niet weten dat het kan, dan vraag je je af wat het doel precies is.

Ik vind polls over het algemeen wel geinig, maar het moet wel toegevoegde waarde hebben. Worden de resultaten ooit ergens voor gebruikt? Waarom niet vaker een connectie met een nieuwsartikel of aankomend artikel? Nu slaat het iets te vaak niet echt ergens op. Soms zijn ze overigens wel ietwat relevant, maar het wordt dan alsnog niet echt ergens besproken. De frequentie lijkt ook totaal willekeurig te zijn. 1 poll in januari, 3 in februari, 2 in maart, 1 in april, vervolgens pas in juni weer 1, 2 in juli en 1 in augustus.

Link in een poll naar een nieuwsbericht ofzo, maar integreer een poll in een of meerdere nieuwsberichten met een zelfde overkoepelend onderwerp. Alles beter dan wat het nu is denk ik.

Ik Schiet Film | Website | Instagram