Mijn huidige Dell desktop wil ik vervangen, ze Is 13 jaar oud.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Internetbrowsen. Mail programma installeren en binnenhalen. Office pakket installeren en gebruiken voor simpele teksten en berekeningen. Foto's bekijken. Video's die ik zelf heb gemaakt af en toe bewerken. Op internet videokanalen afspelen.
Welke software ga je gebruiken? Windows en office pakket.
Wil je gaan gamen?
Nee.
Videobewerken?
Soms.
Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?[/i]
Ja.
Wat mag het systeem gaan kosten?
300 voor 2e hands / refurbished.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm, muis, toetsenbord. Printer.
[b]Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. Deze desktop wordt refurbished aangeboden voor 229 euro:
Dell Tower pc Core I5 XE3
Processor I5 8500
Geheugen 32 Gb DDR4
SSD 1000 Gb m.2 nieuw
Grafische kaart Intel HD graphics 630
Windows 11 pro
DVD
USB 5x3.0
4x2.0
1x type c
1xVGA
Geen hdmi
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Op termijn wil ik Bassbox en speakers aansluiten. Kan ik dit uitbreiden met de uitgangen op de oude computer?
[b]Wat verwacht je van ons?
Is de refurbished desktop een goede keus voor simpel gebruik voor de komende jaren? Zijn er in deze prijscategorie andere en betere opties?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Internetbrowsen. Mail programma installeren en binnenhalen. Office pakket installeren en gebruiken voor simpele teksten en berekeningen. Foto's bekijken. Video's die ik zelf heb gemaakt af en toe bewerken. Op internet videokanalen afspelen.
Welke software ga je gebruiken? Windows en office pakket.
Wil je gaan gamen?
Nee.
Videobewerken?
Soms.
Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?[/i]
Ja.
Wat mag het systeem gaan kosten?
300 voor 2e hands / refurbished.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm, muis, toetsenbord. Printer.
[b]Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. Deze desktop wordt refurbished aangeboden voor 229 euro:
Dell Tower pc Core I5 XE3
Processor I5 8500
Geheugen 32 Gb DDR4
SSD 1000 Gb m.2 nieuw
Grafische kaart Intel HD graphics 630
Windows 11 pro
DVD
USB 5x3.0
4x2.0
1x type c
1xVGA
Geen hdmi
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Op termijn wil ik Bassbox en speakers aansluiten. Kan ik dit uitbreiden met de uitgangen op de oude computer?
[b]Wat verwacht je van ons?
Is de refurbished desktop een goede keus voor simpel gebruik voor de komende jaren? Zijn er in deze prijscategorie andere en betere opties?
[ Voor 3% gewijzigd door Macky op 07-09-2025 16:09 ]