Inactieve advertenties van account verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike 0_0
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 09:08
Hoi All, is er binnen tweakers.nl een manier om inactieve advertenties te clearen/verwijderen?
Ik zou namelijk graag mijn Tweakers account willen behouden maar wel met een schone lei willen beginnen. Dit omdat ik graag dit platform actiever wil gaan gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat bedoel je precies, want je hebt publiekelijk geen open advertenties staan. Ik zie alleen dit staan:
Statistieken
11 advertenties geplaatst
1 positieve beoordeling
0 negatieve beoordelingen
Wil je soms van die 11 af? En zo ja, waarom?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike 0_0
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 09:08
Hoi Room42,

Ik wil inderdaad van die 11 af. Dit omdat het voornamelijk Vraag naar advertenties zijn welke dubbel zijn. Daarnaast wil ik graag meer gaan verkopen binnen Tweakers. Gezien ik dat wil doen vind ik het persoonlijk wel zo clean om dan het advertenties geplaatst getal gelijk aan de daadwerkelijke verkochten producten te hebben. Misschien ben ik daar inderdaad wat pietje precies in..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:51
Mike 0_0 schreef op maandag 8 september 2025 @ 19:10:
Hoi Room42,

Ik wil inderdaad van die 11 af. Dit omdat het voornamelijk Vraag naar advertenties zijn welke dubbel zijn. Daarnaast wil ik graag meer gaan verkopen binnen Tweakers. Gezien ik dat wil doen vind ik het persoonlijk wel zo clean om dan het advertenties geplaatst getal gelijk aan de daadwerkelijke verkochten producten te hebben. Misschien ben ik daar inderdaad wat pietje precies in..
Dat is erg lastig om te doen, ik heb dat ook geprobeerd (in den beginne) namelijk.

Mocht je bijvoorbeeld een keer een product hebben wat niet verkocht raakt, dan vervalt de advertentie na 1 maand (of 2 maanden misschien?). Of je moet onjuist aanvinken dat deze verkocht is als Pietje precies.. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Helaas kan dit inderdaad niet vanwege ook beoordelingen die er bijvoorbeeld aan vast kunnen hangen en dergelijke.

200 fish found!