Mijn vraag
Ik heb 10 VM die ik dagelijks gebruik. Sinds een paar weken speel ik met het idee om de vdi bestanden (Virtualbox) te backuppen, wel met block level omdat dat tijd en opslag scheelt. Echter heb ik geen software kunnen vinden die voldoet aan mijn wensen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Windows 10 Pro
- Virtualbox
- Backup naar SFTP server.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb verschillende software geprobeerd;
- Backup4all, na een restore komt de hash niet overeen met de orginele vdi.
- Arq 7, is heel traag met uploaden: 12 Mbit terwijl ik 60 Mbit upload heb waardoor het meer dan een dag duurt tot alles geupload is.
- Duplicati, ging in het begin goed tot Duplicati besloot om “delete unwanted files” te doen. Na 2 dagen aanzien heb ik het gestopt.
- SyncbackPro, werkt niet met SFTP.
Ik heb 10 VM die ik dagelijks gebruik. Sinds een paar weken speel ik met het idee om de vdi bestanden (Virtualbox) te backuppen, wel met block level omdat dat tijd en opslag scheelt. Echter heb ik geen software kunnen vinden die voldoet aan mijn wensen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Windows 10 Pro
- Virtualbox
- Backup naar SFTP server.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb verschillende software geprobeerd;
- Backup4all, na een restore komt de hash niet overeen met de orginele vdi.
- Arq 7, is heel traag met uploaden: 12 Mbit terwijl ik 60 Mbit upload heb waardoor het meer dan een dag duurt tot alles geupload is.
- Duplicati, ging in het begin goed tot Duplicati besloot om “delete unwanted files” te doen. Na 2 dagen aanzien heb ik het gestopt.
- SyncbackPro, werkt niet met SFTP.