Toon posts:

De beste combinatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een systeem met een Abit KT7 Raid MB, TB 800, Maxtor 40,9 gig hdd (7200 rpm) en een Viper V770 Ultra.

Ik heb het idee dat mijn MB problemen veroorzaakt of in ieder geval niet wil samenwerken met mij hdd. Daarom ben ik op zoek naar de besto combinatie, ik wil graag een nieuw moederbord (geen abit meer), mogelijkheid om er een TB 1400 in de pluggen en een andere videokaart met TV out.

Wat is nou de ultieme combibatie van de verschillende onderdelen. Het mag best wat kosten maar kom niet aan met een videokaart van 1500 ballen en een peperduur MB met ultra SCSI onboard etc. Owja ik wil al helemaal geen Raid controller meer!!! (wel ATA 100 board)

Gegroet.....

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:46
Check me configuratie :) Heb ook een maxtor aan een abit hangen en een v7700 en sb live en ik heb nog noooit een blauw scherm gehad :? :P... Download 1 nieuwe bios van http://www.abit.nl

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, ik heb nog meer problemen namelijk het feit dat ik constant een communicatieprobleem heb met mijn scanner en win2k gewoon omde haverklap giga vastloopt en daarna niet meer wil starten.
Ik heb ook een SCSI kaart erin waar mijn Plextor brander en Plextor CD-Rom speler aan hangen, ik heb het idee dat mijn systeem gewoon 'te vol' is.

kan dat..?