Gratis CRM/ klantenvolgsysteem

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gforceken
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:34
Hallo,

Mijn vraag is of er een CRM systeem bestaat waar je meerdere gebruikers kunt aanmaken + een klanten opvolgsysteem kunt inzetten. Heel uitgebreidt moet het niet worden.

Heeft iemand een tip?
Ik heb al zitten zoeken via Google.

HubSpot is gratis, maar kunnen maar 2 gebruikers... :-(

Alvast bedankt voor de hulp.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:37

BCC

Excel

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dimako_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:30

dimako_

Vogel

Je zou jaar Odoo kunnen kijken.
Die bieden een one-app-free model.
Als je 1 app activeert, in jouw geval crm, dan kun je deze met onbeperkt aantal users gebruiken.
Wil je meer, bijv offertes maken dan heb je de sales app nodig en heb je per user een licentie nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschamp
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:05
Dolibarr is ook een optie als je zelf kan hosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

FTFY: Access of SQLServer 2022 Express

Maar even serieus @gforceken ; een aantal eerdere vragen zijn ook al wat summier gepost en daarmee niet helemaal voldaan aan het beleid van vragen stellen op Tweakers. 1 van de zaken die ik nu bijvoorbeeld mis is hoeveel gebruikers je hebt, hoeveel klanten je denkt te moeten opvoeren, welke operating systems je hebt, wat je onder "klanten opvolg systeem" verstaat etc.

Onpopulair (maar allicht overwegen) antwoord: vraag eens aan de grote AI-providers om een scriptje te schrijven in, bijvoorbeeld Python? Met voldoende inputs, variabelen en fine-tuning van je prompts, lijkt het me niet onmogelijk dat daar iets uitrolt wat je allicht initieel kan gebruiken en zelf uitbouwen met Python. Denk misschien heel simpel maar iets in de categorie rolodex en ics-files voor afspraken?

De usecase is wat anders voor de melkboer op de hoek met 3 medewerkers op een tablet of een multinational met internationale sales in 7 talen en 4 continenten.

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 05-09-2025 21:14 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof