Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC die ik voor m'n schoonpa 10 jaar geleden in elkaar geschroefd heb mag eruit, voor een Windows 11 compatibele computer, licht huis- tuin- en keuken gebruik, zonder intensief gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet echt belangrijk, degelijk en future-proof zijn de belangrijkste factoren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mag een compleet nieuwe build zijn. Monitor Dell Ultrasharp U2515H zal blijven
Wat denk je allemaal (niet) nodig te hebben?
Ik denk géén videokaart of zware processorkoeler nodig te hebben voor zijn type gebruik?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb al enkele dagen opzoekingswerk verricht, en onderstaand kunnen jullie mijn wishlist raadplagen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ingebouwde WiFi, futureproof.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ff kijken of alles zeker compatibel is, en of er betere componenten zijn, om de PC in de toekomst nog langer te kunnen gebruiken..?
Alvast bedankt!
De PC die ik voor m'n schoonpa 10 jaar geleden in elkaar geschroefd heb mag eruit, voor een Windows 11 compatibele computer, licht huis- tuin- en keuken gebruik, zonder intensief gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet echt belangrijk, degelijk en future-proof zijn de belangrijkste factoren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mag een compleet nieuwe build zijn. Monitor Dell Ultrasharp U2515H zal blijven
Wat denk je allemaal (niet) nodig te hebben?
Ik denk géén videokaart of zware processorkoeler nodig te hebben voor zijn type gebruik?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb al enkele dagen opzoekingswerk verricht, en onderstaand kunnen jullie mijn wishlist raadplagen.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 8600G Boxed | € 162,67 | € 162,67 |
1 | Moederborden | Gigabyte B650 AORUS ELITE AX V2 | € 169,90 | € 169,90 |
1 | Behuizingen | Fractal Design North - Mesh Charcoal Black | € 132,53 | € 132,53 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 93,42 | € 93,42 |
1 | Voedingen | Corsair RM650e (2025) Zwart | € 86,85 | € 86,85 |
1 | Interne SSD's | Samsung 990 EVO Plus 2TB | € 124,90 | € 124,90 |
Totaal | € 770,27 |
Ingebouwde WiFi, futureproof.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ff kijken of alles zeker compatibel is, en of er betere componenten zijn, om de PC in de toekomst nog langer te kunnen gebruiken..?
Alvast bedankt!