draagbare mediaspeler met Spotify

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skywalker1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 18:51
Hello,

Mijn zoon (7 jaar) luistert graag muziek op Spotify. Hij gebruikt hier nu apple TV, iPhone papa of iPad voor.
Ik merk dat hij hierdoor snel afgeleid word door het feit dat er andere apps op staan / het toestel ook gebruikt kan worden voor andere zaken. (ondanks begeleide toegang)

Nu ben ik dus opzoek naar een apparaat dat eigenlijk enkel gebruikt kan worden om spotify te luisteren.
Het mooie zou iets zijn zoals een iPod (nano) achtig apparaat.
Een oude iPad of iPhone/andere mobiel is niet wat ik idealiter zoek (door het afleidende aspect)

Wie heeft de gouden (betaalbare tip?)
- Bluetooth (voor connectie speaker of koptelefoon)
- Touchscreen
- Spotify support
- 3.5mm koptelefoon ingang
- geen poespas zoals camera's of veel secundare apps.

ASUS ROG Strix SCAR 17 G733QS | 5900HX | RTX 3080 16GB | 32GB RAM | QHD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 12:06

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Het is geen direct antwoord op je vraag, maar misschien wel een oplossing voor je probleem: Google family link (of de Apple vergelijkbare variant). Kun je alles uitzetten, en alleen spotify toestaan, en je zoon alsnog een oude telefoon geven....

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duke of Savage
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 10-09 14:34
Zoals @Sparhawk zegt, Google Family Link.

Mijn 7 jarige dochter met de smartphone, tablet en chromebook (...misschien geven we haar te veel 👀) wordt op die manier ook beheerd. Werkt goed genoeg, monitoren de apps die ze mag gebruiken en schermtijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KernelPanic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:31
Je zou voor een mighty kunnen gaan:
https://bemighty.com/prod...free-spotify-music-player

Of bijvoorbeeld een fiio jm21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skywalker1
Sparhawk schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:22:
Het is geen direct antwoord op je vraag, maar misschien wel een oplossing voor je probleem: Google family link (of de Apple vergelijkbare variant). Kun je alles uitzetten, en alleen spotify toestaan, en je zoon alsnog een oude telefoon geven....
Duke of Savage schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:25:
Zoals @Sparhawk zegt, Google Family Link.

Mijn 7 jarige dochter met de smartphone, tablet en chromebook (...misschien geven we haar te veel 👀) wordt op die manier ook beheerd. Werkt goed genoeg, monitoren de apps die ze mag gebruiken en schermtijd.
Ben enig sinds bekend met de opties om zaken te beheren en apps uit te zetten. Maar zoek bij voorkeur een alternatief. Omdat nogmaals. Als hij weet dat het een telefoon op tablet is, hij toch bezig gaat zijn met het feit dat er meer mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skywalker1
Bij be mighty mis ik een scherm, kon vroeger zelf ook niet wennen aan de mp3 spelers/ipods zonder scherm.

De Fiio jm21 ziet uit als een prima optie, bij voorkeur iets wat goedkoper is!
Tevens zie ik tegenstrijdige informatie over het gebruik van spotify op het toestel:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ab2Vak6p1-1wctK1ZDirE_QbdrM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/LpwG27GYNtJAsi0cyhSHMbn7.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 15:02

zAo

GPLv2 Fanboy

Mijn kids hebben een ThinkSmart View met een compleet kale Android. Eigenlijk staat er alleen Spotify en een Subsonic client op.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n87p-xbvUjWyv5ZZvGYuxi3Idy0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QQnwKk0x059IoOuoQg0frZHs.jpg?f=fotoalbum_large
Tweedehands voor een redelijke prijs te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
skywalker1 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 21:36:
]Ben enig sinds bekend met de opties om zaken te beheren en apps uit te zetten. Maar zoek bij voorkeur een alternatief. Omdat nogmaals. Als hij weet dat het een telefoon op tablet is, hij toch bezig gaat zijn met het feit dat er meer mee kan.
2e hands iPhone met Begeleide toegang (Guided Access) instelling?

Probleem met alternatieve apparaten is dat je maar moet afwachten hoe lang Spotify ondersteund wordt en vaak is de kwaliteit (accu, aansluitingen) wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@skywalker1 Gebruik je ook de Focus mode's op de iPhone? Dan kan je gewoon instellen dat er helemaal geen andere apps etc zichtbaar zijn of meldingen binnen komen.

Als het puur om muziek gaat gebruiken wij hier Homepods i.c.m. Apple Music.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Pagina: 1