Jat de panties van je vrouw 
(en anders koop je er een paar, je ziet ze in de gekste kleuren, zelfs neonkleurn zag ik laatst rondhuppelen
)
Als je lef hebt, neem je de kast mee naar een winkel met uitgebreide keus en vraag daar, ondertussen je PC op de toonbank zettend, heeft u hier een passende kleur bij
(en anders koop je er een paar, je ziet ze in de gekste kleuren, zelfs neonkleurn zag ik laatst rondhuppelen
Als je lef hebt, neem je de kast mee naar een winkel met uitgebreide keus en vraag daar, ondertussen je PC op de toonbank zettend, heeft u hier een passende kleur bij
Ehm mevrouw, mijn computerkast wil er leuk uit zien, welke panties raad u aan?Op dinsdag 18 september 2001 13:20 schreef HBM het volgende:
Wat ik zelf gebruik zijn stoffilters van zo'n Nilfisk stofzuiger, je kent ze wel, die dingen zonder stofzak, met alleen zo'n bak waar alle zooi in valt.
Heb gewoon daar een setje stoffilters voor gehaald, beetje op maat knippen en klaar. Haal af en toe de stofzuiger er aan de buitenkant langs.
Heb gewoon daar een setje stoffilters voor gehaald, beetje op maat knippen en klaar. Haal af en toe de stofzuiger er aan de buitenkant langs.
Blaat
ik zoek ook nog iets wat niet m'n airflow ver*****
ik heb nu een servet gerbuikt, en dan niet een hele, maar gewoon het dunste laagje wat ik ervan kon halen.
en ik ben dus 80 % van m'n flow kwijt
niet echt een aanrader dus....
ik heb nu een servet gerbuikt, en dan niet een hele, maar gewoon het dunste laagje wat ik ervan kon halen.
en ik ben dus 80 % van m'n flow kwijt
niet echt een aanrader dus....
Wat een kut siteOp dinsdag 18 september 2001 14:20 schreef 10us het volgende:
www.stuutenbruin.com
| I've got permission to color outside the lines |
check http://www.plycon.com/filters.htm ze kosten wel wat, maar ze zitten de airflow niet heel erg in de weg. en ze zijn er in trendie kleurtjes
Zo gezegd, zo gedaan.
Zien er koel uit, maar met creditcard dokken..Op dinsdag 18 september 2001 14:53 schreef reiker het volgende:
check http://www.plycon.com/filters.htm ze kosten wel wat, maar ze zitten de airflow niet heel erg in de weg. en ze zijn er in trendie kleurtjes
Misschien een idee om iemand die dingen in te laten kopen (iemand die creditcard heeft). Want er zijn wel veel mensen wie die dingen willen hebben denk ik.
Ik ben in elkgeval van de partij.
ja, ik had ook dat probleem, tot ik een oplossing gevonden had, ik gebruik nu afzuigkapfilters, die hebben wel airflow en houden zelfs het vet tegen 
GrEeTZzz
GrEeTZzz
Azuigkap, hoe heb je dit dan bevestigd ?Op dinsdag 18 september 2001 19:01 schreef w00Dy het volgende:
ja, ik had ook dat probleem, tot ik een oplossing gevonden had, ik gebruik nu afzuigkapfilters, die hebben wel airflow en houden zelfs het vet tegen
GrEeTZzz
MŽn huisgenoot heeft ook van die stoffilters, ik zal Žem vanavond wel ff vragen waar dat spul vandaan komt, dan post ik die toko vanavond wel ff
kan trouwens weinig vinden bij stuut en bruin...
niet echt overzichtelijk
niet echt overzichtelijk
In bijna elke zak stofzuigerzakken zitten een of twee stoffilters. Deze laten heel makkelijk lucht door, iig beter dan een servet, en houden (daar zijn ze voor gemaakt) zelfs heel fijn stof tegen. Paar gulden bij elke supermarkt
Choose life
Al iets gevonden ?Op woensdag 19 september 2001 13:24 schreef Sundead het volgende:
MŽn huisgenoot heeft ook van die stoffilters, ik zal Žem vanavond wel ff vragen waar dat spul vandaan komt, dan post ik die toko vanavond wel ff
niet echt overzichtelijk
ik ben heb ook van die zwarte filtersets gehaald. Je kan ze gewoon bestellen bij je locale beter elektrozaak of bestellen bij conrad. heeft ze ook kosten iets van 10,- de stuk ligt aan de maat
Heb je er een rechtstreekse link voor ?Op donderdag 20 september 2001 12:36 schreef Nimrod het volgende:
ik ben heb ook van die zwarte filtersets gehaald. Je kan ze gewoon bestellen bij je locale beter elektrozaak of bestellen bij conrad. heeft ze ook kosten iets van 10,- de stuk ligt aan de maat
Ha na lang zoeken kwam ik op (http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0201063671000984220&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=150241&TK_PAR[MEDIUM]=) deze. Is het deze waarover je het hebt ?
Natuurlijk werkt [ url ] [ /url ] niet met die vierkante haakjes in de link
Ik vind dit er toch beter uitzien:Op donderdag 20 september 2001 13:21 schreef CBA het volgende:
Ha na lang zoeken kwam ik op (http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0201063671000984220&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=150241&TK_PAR[MEDIUM]=) deze. Is het deze waarover je het hebt ?
[afbeelding]
Verwijderd
Op dinsdag 18 september 2001 13:27 schreef ge-flopt het volgende:
[..]
Ehm mevrouw, mijn computerkast wil er leuk uit zien, welke panties raad u aan?
E-Rick schreef :
In bijna elke zak stofzuigerzakken zitten een of twee stoffilters. Deze laten heel makkelijk lucht door, . . .
Ik heb verschillende geprobeerd, zelfs de meest poreuze filters verkl**** mijn air-flow.
Niet aan te rade dus. maar wel cool ID van die panties
, gaat ik ff proberen
In bijna elke zak stofzuigerzakken zitten een of twee stoffilters. Deze laten heel makkelijk lucht door, . . .
Ik heb verschillende geprobeerd, zelfs de meest poreuze filters verkl**** mijn air-flow.
Niet aan te rade dus. maar wel cool ID van die panties
Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32
Waarom zoeken jullie zover: conrad, plycon 
Gewoon bij een zaakie die stofzuigfilters verkopen.
Werkt wel goed, vind ik.
Gewoon bij een zaakie die stofzuigfilters verkopen.
Werkt wel goed, vind ik.
ik niet
Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32
Pagina: 1