Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Een upgrade van een aantal componenten om een nieuw systeem te maken. Ik heb de componenten al uitgezocht, en vraag jullie om nog even mee te kijken dat ik geen fouten gemaakt heb.
Wat is je budget?
Ongeveer 750 euro voor de upgrade
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
de computer wordt hoofdzakelijk gebruikt voor 1440p ultrawide gaming.
Daarnaast nog voor wat huishoudelijke zaken waarvoor word en internet gebruikt wordt.
Dit heb ik nu samengesteld, zijn er nog zaken die ik over het hoofd heb gezien?
Ik zoek een?
Een upgrade van een aantal componenten om een nieuw systeem te maken. Ik heb de componenten al uitgezocht, en vraag jullie om nog even mee te kijken dat ik geen fouten gemaakt heb.
Wat is je budget?
Ongeveer 750 euro voor de upgrade
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
de computer wordt hoofdzakelijk gebruikt voor 1440p ultrawide gaming.
Daarnaast nog voor wat huishoudelijke zaken waarvoor word en internet gebruikt wordt.
# | Categorie | Product | Prijs |
---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed | € 449,- |
1 | Moederborden | MSI PRO B850-P WIFI | € 183,99 |
1 | Videokaarten | Sapphire Pulse Radeon RX 9070 XT | wordt meegenomen van vorige PC |
1 | Behuizingen | Lian Li Lancool 207 Zwart | € 82,99 |
1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer III 360 | wordt meegenomen van vorige PC |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws S5 F5-6400J3239G16GX2-RS5K | € 115,92 |
1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 12 850W | wordt meegenomen van vorige PC |
1 | Interne SSD's | WD Black SN770 2TB | wordt meegenomen van vorige PC |