Laatste check voor bestellen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald92
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Een upgrade van een aantal componenten om een nieuw systeem te maken. Ik heb de componenten al uitgezocht, en vraag jullie om nog even mee te kijken dat ik geen fouten gemaakt heb.

Wat is je budget?
Ongeveer 750 euro voor de upgrade

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
de computer wordt hoofdzakelijk gebruikt voor 1440p ultrawide gaming.
Daarnaast nog voor wat huishoudelijke zaken waarvoor word en internet gebruikt wordt.
#CategorieProductPrijs
1ProcessorsAMD Ryzen 7 9800X3D Boxed€ 449,-
1MoederbordenMSI PRO B850-P WIFI€ 183,99
1VideokaartenSapphire Pulse Radeon RX 9070 XTwordt meegenomen van vorige PC
1BehuizingenLian Li Lancool 207 Zwart€ 82,99
1WaterkoelingArctic Liquid Freezer III 360wordt meegenomen van vorige PC
1Geheugen internG.Skill Ripjaws S5 F5-6400J3239G16GX2-RS5K€ 115,92
1Voedingenbe quiet! Straight Power 12 850Wwordt meegenomen van vorige PC
1Interne SSD'sWD Black SN770 2TBwordt meegenomen van vorige PC
Dit heb ik nu samengesteld, zijn er nog zaken die ik over het hoofd heb gezien?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ongetwijfeld scheelt het centen maar als je niet overklokt, dan is 5600 RAM toch precies voldoende voor de 9800X3D?

En volgens mij is de 9800X3D niet de beste CPU in $$$ of Watt uitgedrukt en volgens review: Ryzen 7 9800X3D Review - AMD's nieuwe ultieme gamingprocessor zijn er "nuttiger" alternatieven te vinden. Neemt niet weg dat het natuurlijk wel een beest van CPU en top-of-the-line is (maar overkill voor bepaalde games die je speelt).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald92
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
MAX3400 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:10:
Ongetwijfeld scheelt het centen maar als je niet overklokt, dan is 5600 RAM toch precies voldoende voor de 9800X3D?

En volgens mij is de 9800X3D niet de beste CPU in $$$ of Watt uitgedrukt en volgens review: Ryzen 7 9800X3D Review - AMD's nieuwe ultieme gamingprocessor zijn er "nuttiger" alternatieven te vinden. Neemt niet weg dat het natuurlijk wel een beest van CPU en top-of-the-line is (maar overkill voor bepaalde games die je speelt).
snap dat een 9800x3d niet altijd de beste prijs /prestatie verhouding heeft.
Ik heb nu een 5800X3D en in sommige games/ simulatoren begint deze het wel zwaar te krijgen. De 1% lows liggen dan toch wat lager wat je dan af en toe als een stotter terug ziet.

En ik vind het heel fijn dat de 9800x3D nu ge-unlocked is. heb een hele tijd mijn 5800x3D op een undervolt kunnen draaien met software, alleen is dat ook geen goede manier meer omdat die niet altijd goed wordt toegepast. (iets met updates van windows ect waardoor de software niet meer goed werkt)