Hoi allemaal,
Ik wil overstappen van laptop naar gaming desktop. Ik heb de Best buy guide voor 1440p gebruikt met een paar wijzigingen. Graag check ik wat zaken met jullie
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Casual gamen op 1440p en wat licht kantoor werk
Het soort spellen dat ik wil spelen:
-Red dead redemption2
-Hogwarts legacy
-shooters zoals COD
-Oude strategy games
Toekomstig: GTA6
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1500 is een mooi bedrag
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
alles nieuw
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De volledige set zoals geschreven in de Best buy guide. Naast muis, toetsenboard neem ik niets mee.
De zoektocht naar een nieuwe monitor is een aparte situatie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik wil een wat stiller system zonder RGB.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
a) Ik heb de voeding van de originele 1440p best buy guide vervangen voor een model van meer vermogen, namelijk van 650 naar 850 omdat ik gelezen heb dat de 9070xt toch hogere pieken kan veroorzaken.
Ik heb de NZXT C850 Gold overgenomen uit de voeding best buy guide. Is dit een verstandige keuze of hebben jullie toch andere ideeen?
b) De case dei ik heb gekozen is de be quiet! PURE BASE 501 Airflow, omdat ik deze veel mooier vindt dan degene uit de Best buy guide.
Ik denk goed gelezen te hebben dat de GPU past, de voeding en de koeler.
Wat me opvalt aan deze case is dat deze maar met 2 fans mee geleverd wordt. Is dit genoeg icm met het systeem dat ik samen stel? of is meer beter? Zo ja welke en hoeveel adviseren jullie?
NB ik denk er over om alles bij bijv Azerty te bestellen en daar ook te laten bouwen.
Mis ik nog iets of zie ik iets over het hoofd?
Alvast bedankt voor het mee denken
Ik wil overstappen van laptop naar gaming desktop. Ik heb de Best buy guide voor 1440p gebruikt met een paar wijzigingen. Graag check ik wat zaken met jullie
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Casual gamen op 1440p en wat licht kantoor werk
Het soort spellen dat ik wil spelen:
-Red dead redemption2
-Hogwarts legacy
-shooters zoals COD
-Oude strategy games
Toekomstig: GTA6
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1500 is een mooi bedrag
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
alles nieuw
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De volledige set zoals geschreven in de Best buy guide. Naast muis, toetsenboard neem ik niets mee.
De zoektocht naar een nieuwe monitor is een aparte situatie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik wil een wat stiller system zonder RGB.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
a) Ik heb de voeding van de originele 1440p best buy guide vervangen voor een model van meer vermogen, namelijk van 650 naar 850 omdat ik gelezen heb dat de 9070xt toch hogere pieken kan veroorzaken.
Ik heb de NZXT C850 Gold overgenomen uit de voeding best buy guide. Is dit een verstandige keuze of hebben jullie toch andere ideeen?
b) De case dei ik heb gekozen is de be quiet! PURE BASE 501 Airflow, omdat ik deze veel mooier vindt dan degene uit de Best buy guide.
Ik denk goed gelezen te hebben dat de GPU past, de voeding en de koeler.
Wat me opvalt aan deze case is dat deze maar met 2 fans mee geleverd wordt. Is dit genoeg icm met het systeem dat ik samen stel? of is meer beter? Zo ja welke en hoeveel adviseren jullie?
NB ik denk er over om alles bij bijv Azerty te bestellen en daar ook te laten bouwen.
Mis ik nog iets of zie ik iets over het hoofd?
Alvast bedankt voor het mee denken
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700 Tray | € 203,26 | € 203,26 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 166,99 | € 166,99 |
1 | Videokaarten | ASUS Prime Radeon RX 9070 XT OC | € 659,- | € 659,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 501 Airflow Black | € 83,99 | € 83,99 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 (Black) | € 30,67 | € 30,67 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32 | € 126,90 | € 126,90 |
1 | Voedingen | NZXT C850 Gold ATX 3.1, Zwart | € 123,95 | € 123,95 |
1 | Interne SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 118,89 | € 118,89 |
Totaal | € 1.513,65 |