"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ja het logo is groot (480x469 pixels) maar wordt in de browser verkleint weergegeven naar 79 pixels hoog. Dat doe ik omdat als de browser het verkleint weergeeft, het plaatje er veel beter uit ziet dan wanneer ik het plaatje zelf 79 pixels hoog maak. In het artikel heb ik alleen de hoogte gedefinieerd, maar niet de breedte.
In de desktop browser gaat dat goed, maar mobiel dus blijkbaar niet (ik gebruik zelf Opera mobile). Ik heb nu ook de breedte ingevuld en nu lijkt het wel goed te gaan. Kun je dat bevestigen?
In de desktop browser gaat dat goed, maar mobiel dus blijkbaar niet (ik gebruik zelf Opera mobile). Ik heb nu ook de breedte ingevuld en nu lijkt het wel goed te gaan. Kun je dat bevestigen?
There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).
Yes, dat kan ik bevestigen.Drobanir schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:21:
[...] Ik heb nu ook de breedte ingevuld en nu lijkt het wel goed te gaan. Kun je dat bevestigen?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Prima, dan pas ik ook even de andere artikelen aan.
Hopelijk is dit niet bij veel andere artikelen het geval. Ik heb de laatste tijd veel tijd in het verbeteren van de kwaliteit van de afbeeldingen gestoken, met name bij een donker thema.

Ik was het nog niet eerder tegengekomen. Thanks weer voor al je werk, wordt oprecht gewaardeerd!Drobanir schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:31:
Hopelijk is dit niet bij veel andere artikelen het geval. Ik heb de laatste tijd veel tijd in het verbeteren van de kwaliteit van de afbeeldingen gestoken, met name bij een donker thema.
Dank, ik heb het aangepast!
Pagina: 1