Toon posts:

Wat moet ik doen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuw mobo met ram en processor kopen.
Ik wil wel een AMD maar mijn vraag is wat voor een mobo ik nu moet kopen
ik heb niet veel geld maar ik kan een aantal mobo's goedkoop aankomen nl.
CHAINTECH 7AIVL 155,00
CHAINTECH 7AJA0 188,00
CHAINTECH 7AJA2 199,00
CHAINTECH 7KJD 259,00
zie ook http://www.chaintech.com.tw
Moet ik ddr nemen of niet? want het scheelt eigenlijk maar 100 piek ofzo......
IEMAND HELP MIJ!!! :'(

• AlKoholiK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 14:05

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

waarom denken al die newbies dat wij alles weten?
Je moet zelf weten wat voor jou het beste is!!!!, dat kunnen wij niet voor je verzinnen. Als je problemen met hardware hebt of je komt ergens niet uit, kun je gerust om hulp vragen, maar ga niet lopen spammen met die kleine warenonderzoeken die we dan maar ff voor je moeten doen

DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.

Verwijderd

Topicstarter
nou iets vriendelijker kan ook wel he.......
Maar misschien zijn er mensen die ervaring hebben met deze mobo's of die mij iets anders kunnen aanrader.....

• AlKoholiK

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

kun je je voorstellen watvoor gevoel het geeft als je 10 van die post per dag ziet?

DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.

Verwijderd

Als je genoeg van je naam drinkt krijg je Korzakov, en herinner je je de vorige al niet meer. })

• AlKoholiK

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Als je genoeg van je naam drinkt krijg je Korzakov, en herinner je je de vorige al niet meer. })
:7 :Y)

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

ik zou zeggen als je toch een wat minder goede merk koopt koop dan een ECS die kosten 189- met sd en ddr

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:07

Exirion

Gadgetfetisjist

Lees dit eens : http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/1#1

De Search is ook nuttig, want deze vraag is al vaak behandeld. Zoek eens op 'goedkoop mainboard' of 'goedkoop mobo' oid.

Ik hoop dat je ook de FAQ hebt gelezen :)

[topic=202159/1/50]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op dinsdag 18 september 2001 13:18 schreef AlKoholiK het volgende:
Je moet zelf weten wat voor jou het beste is!!!!, dat kunnen wij niet voor je verzinnen. Als je problemen met hardware hebt of je komt ergens niet uit, kun je gerust om hulp vragen, maar ga niet lopen spammen met die kleine warenonderzoeken die we dan maar ff voor je moeten doen
Ben jij geen newbie geweest dan. :( |:(

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:07

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 18 september 2001 13:18 schreef AlKoholiK het volgende:
Lees dit eens : [topic=202159/1/50]
Ik kan niet echt blij zijn met dat gesnauw.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op dinsdag 18 september 2001 14:29 schreef funkflex het volgende:
ik zou zeggen als je toch een wat minder goede merk koopt koop dan een ECS die kosten 189- met sd en ddr
Waht een minder goed merk?

Chaintech maakt prima bordjes. Welke je moet nemen kan ik je niet zeggen.

• AlKoholiK

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Op dinsdag 18 september 2001 17:10 schreef Exirion het volgende:

[..]

Lees dit eens : [topic=202159/1/50]
Ik kan niet echt blij zijn met dat gesnauw.
owkee, X-Q-S /me, ik liet me ff gaan. }:O

Verwijderd

Op dinsdag 18 september 2001 14:08 schreef AlKoholiK het volgende:
kun je je voorstellen watvoor gevoel het geeft als je 10 van die post per dag ziet?
je hebt gelijk 8-)

• AlKoholiK

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Op dinsdag 18 september 2001 16:56 schreef ExiRana het volgende:

[..]

Ben jij geen newbie geweest dan. :( |:(
nee, ik ben als veteran geboren :)

Verwijderd

Op dinsdag 18 september 2001 21:22 schreef AlKoholiK het volgende:

[..]

nee, ik ben als veteran geboren :)
Ja, ik ook. :O
Pagina: 1