kiiv3H schreef op maandag 29 september 2025 @ 23:24:
[
Afbeelding]
Voor het eerst in echt jaren heb ik geen flauw idee hoe ik nog tijd moet winnen. Als ik Racenet bekijk verlies ik vrijwel alles in de tractiezones tegenover WR en Daan/Marcel, maar wat ik ook probeer ik kom er niet beter door. Uit nieuwschierigheid, in welke bocht nemen jullie die laatste haarspeld? Volgens Racenet neemt iedereen die in z'n 3 maar dat is voor mij op de een of andere manier letterlijk onmogelijk zonder nog meer tijd te verliezen... Frustratie en verbazing overheerst, het voelt alsof ik iets compleet mis of dat er iets niet klopt.
Racenet klopt ook niet altijd. Als ik mijn eigen rondje nu terugkijk zou ik die hairpin in 4 hebben genomen. Dat kan nooit. Neem m gewoon in zn 3, misschien heel even terug naar 2. Maar uitaccelereren altijd in 3.
Ik begrijp je frustratie hoor. Ik heb deze ronde donderdag al neergezet volgens mij en daarna niet meer aan gekomen. Vooral bocht 6 en 14 niet meer voor elkaar krijgen. Daar moet je toch weer met een soort overstuur je auto die bocht in gooien en dan geluk hebben dat je 'm houdt. Voelt elk rondje weer als een loterij.
Gisteren nog wel in de buurt gekomen en theoretisch moet er een 31.8 in zitten, maar niet meer gelukt... Ook veel lopen kloten met brake bias. 53, 54...zelfs tijdje met 55 gereden