Ik heb een Brink Flair 300 WTW van hooguit 5 jaar oud, die een paar weken geleden plotseling Error E1120 (afvoer ventilator defect) gaf.
Ik heb de afvoerventilator vervangen en de binnenkant van de hele unit schoongemaakt. De foutmelding is verdwenen, maarrr... nu draait de toevoerventilator niet meer, terwijl de afvoerventilator op hoge toeren blijft draaien.
Wat ook vreemd is:
Ik heb de afvoerventilator vervangen en de binnenkant van de hele unit schoongemaakt. De foutmelding is verdwenen, maarrr... nu draait de toevoerventilator niet meer, terwijl de afvoerventilator op hoge toeren blijft draaien.
Wat ook vreemd is:
- Als ik via Brink Home (via internet dus) naar de instellingen van het apparaat ga, lijken alle waarden goed te zijn, echter wanneer ik de unit wil bedienen door bijvoorbeeld de ventilatiestand aan te passen of de bypassklep open/dicht te zetten, gebeurt er niks met de unit.
- Als ik via een directe wifi verbinding op de unit inlog, dan verschijnt de pagina "Fan positie wizard", met de vraag "Welke opening heeft luchtstroom?". Ik kan dan kiezen uit links of rechts en wanneer ik dan op OK druk komt er "Fan positie ingesteld" te staan. Maar na een seconde of drie verschijnt die Fan Positie Wizard weer opnieuw, opnieuw en opnieuw... (Ik kies dan "rechts" omdat die ventilator het wel doet, maar als ik links kies maakt het ook niks uit.) Over die wizard kan ik trouwens helemaal niks nuttigs online of in de handleidingen vinden.
/f/image/Tu71tFvEAT1fVInlAkzJpJ1a.png?f=fotoalbum_large)