Hallo Tweakers,
Ik wil graag mijn nieuwste project delen: Ouleh, een party app die ik vanuit Breda heb ontwikkeld voor Nederlandse gezelligheid.
Wat is het:
Native iOS app met 1.500+ party vragen verdeeld over 8 categorieën - van familie-vriendelijk tot pikant. Perfect
voor studentenfeesten, familie-avonden of gewoon een avondje met vrienden.
Technisch:
- SwiftUI interface
- Microsoft SQL Server backend
- Offline support (handig bij slechte wifi)
- 6 talen ondersteund
- Voting systeem voor vragen kwaliteit
Waarom anders:
Geen kopieer van Amerikaanse party games. Vragen zijn specifiek geschreven voor Nederlandse cultuur en humor. Denk aan: "Welke familie-WhatsApp groep irriteert je het meest?" of "Beschrijf je buurman in 3 woorden."
Nederlandse roots:
Volledig ontwikkeld in Breda, getest op Brabantse feestjes. Van basement project naar 91.5% positieve user feedback.
Downloaden kan hier: *knip*
Feedback van mede-developers zeer welkom!
Groeten uit Breda,
Fabian
Ik wil graag mijn nieuwste project delen: Ouleh, een party app die ik vanuit Breda heb ontwikkeld voor Nederlandse gezelligheid.
Wat is het:
Native iOS app met 1.500+ party vragen verdeeld over 8 categorieën - van familie-vriendelijk tot pikant. Perfect
voor studentenfeesten, familie-avonden of gewoon een avondje met vrienden.
Technisch:
- SwiftUI interface
- Microsoft SQL Server backend
- Offline support (handig bij slechte wifi)
- 6 talen ondersteund
- Voting systeem voor vragen kwaliteit
Waarom anders:
Geen kopieer van Amerikaanse party games. Vragen zijn specifiek geschreven voor Nederlandse cultuur en humor. Denk aan: "Welke familie-WhatsApp groep irriteert je het meest?" of "Beschrijf je buurman in 3 woorden."
Nederlandse roots:
Volledig ontwikkeld in Breda, getest op Brabantse feestjes. Van basement project naar 91.5% positieve user feedback.
Downloaden kan hier: *knip*
Feedback van mede-developers zeer welkom!
Groeten uit Breda,
Fabian
[ Voor 3% gewijzigd door Bart ® op 04-09-2025 06:02 ]