Ik zoek een?
Smartphone
Wat is je budget?
aankoop via cafetariaplan bij Vandenborre.be, maar grosso modo dus in normale prijzen 800-1200
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dagelijkse social media (al zou dit minder moeten
); Productfoto's nemen voor bijberoep vrouw (polymeerklei oorbellen); Netflix ea. Ik kom nu van een samsung A52s, dus verbetering zou hoe dan ook merkbaar moeten zijn (zeker qua camera, de kleuren zijn nu vaak niet realistisch)
Wat heb je zelf al gevonden?
1) Google Pixel 10 Pro: Ik wou eigenlijk de 9 Pro, maar die is niet meer beschikbaar bij Vandenborre
. Pro: camera schijnt goed te zijn; scherm ook; accuduur & oplaadsnelheid wat minder?
2) Oneplus 13: Camera ook goed, iets minder dan Pixel (afh van waar je leest..); betere accu, sneller opladen; maar licht curved scherm en misschien wat aan de grotere kant?
3) Xiaomi 15: Camera dacht ik ook gelijkwaardig aan bovenstaande; snel opladen; ...
Welke vragen heb je hier nog over?
Samsung S25 ook bekeken, maar lijkt nergens in uit te blinken, voor 'n zelfde prijs? Iphone ben ik niet echt voorstander van (ik zit in het Android systeem
).
Ik heb ze allemaal wat vergeleken, afhankelijk van welke review je leest, is 'n ander toestel beter.. Tja
Wat zouden jullie doen? lotje trekken wil ik niet echt doen
Smartphone
Wat is je budget?
aankoop via cafetariaplan bij Vandenborre.be, maar grosso modo dus in normale prijzen 800-1200
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dagelijkse social media (al zou dit minder moeten
Wat heb je zelf al gevonden?
1) Google Pixel 10 Pro: Ik wou eigenlijk de 9 Pro, maar die is niet meer beschikbaar bij Vandenborre
2) Oneplus 13: Camera ook goed, iets minder dan Pixel (afh van waar je leest..); betere accu, sneller opladen; maar licht curved scherm en misschien wat aan de grotere kant?
3) Xiaomi 15: Camera dacht ik ook gelijkwaardig aan bovenstaande; snel opladen; ...
Welke vragen heb je hier nog over?
Samsung S25 ook bekeken, maar lijkt nergens in uit te blinken, voor 'n zelfde prijs? Iphone ben ik niet echt voorstander van (ik zit in het Android systeem
Ik heb ze allemaal wat vergeleken, afhankelijk van welke review je leest, is 'n ander toestel beter.. Tja