...Ik heb de kanaal optimalisatie op de smart wifi modem uitgeschakeld, zodat ik met de quest VR bril gebruik kan maken van het wifi 6 kanaal. Ook bedoelt alleen voor dit device, alle andere wifi apparatus gaan op 2.4Ghz wmb.
Mijn vraag
Ik ben benieuwd welke wifi 6 modus, en eventueel nog andere instellingen (zoals kanaal breedte) in de ziggo smart wifi modem, relevant zijn voor een stabiel wifi 6 netwerk.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...Ziggo smart wifi modem (zwarte meest recente)
Virtual desktop - STeam VR
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...geen duidelijke informatie, maar ik heb het idee dat alleen wifi 6 wat de 802.11ax uiteindelijk is, dus geen gemengd kanaal, de beste keuze is om mijn VR bril een stabiele en snelle locale verbinding heeft. Ik gebruik het voor PC VR race games. Standaard staat deze setting op 802.11a/n/ac/ax gemengd.
Mijn vraag
Ik ben benieuwd welke wifi 6 modus, en eventueel nog andere instellingen (zoals kanaal breedte) in de ziggo smart wifi modem, relevant zijn voor een stabiel wifi 6 netwerk.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...Ziggo smart wifi modem (zwarte meest recente)
Virtual desktop - STeam VR
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...geen duidelijke informatie, maar ik heb het idee dat alleen wifi 6 wat de 802.11ax uiteindelijk is, dus geen gemengd kanaal, de beste keuze is om mijn VR bril een stabiele en snelle locale verbinding heeft. Ik gebruik het voor PC VR race games. Standaard staat deze setting op 802.11a/n/ac/ax gemengd.