Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
PC zal vooral gebruikt worden voor streamen via OBS, games die op de PS5 beschikbaar zijn speel ik daarop. Sporadisch zal ik eens een lichte game spelen (geen triple A, maar denk bijvoorbeeld aan Minecraft).
Verder zal ik soms highlight video’s ervan bewerken, dit zijn korte/kleine projecten. Reden voor Nvidia ipv AMD komt dus ook omdat ik las dat deze beter zijn voor streaming.
Ik ben niet voor het allernieuwste gegaan, maar dat hoeft niet te bekenen dat dat niks meer kan ‘opleveren’ qua prestaties, toch?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Streefbedrag is 900 incl. assemblage
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een 1440p, 144hz monitor van MSI, verder toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volgens mij heb ik mijn lijstje goed samengesteld, maar ben benieuwd naar jullie mening/optimalisaties.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia voor streaming, verder geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stiller is altijd beter, verder geen eisen/wensen
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil vooral gewoon weten of mijn lijstje klopt, of er optimalisatie mogelijk is en tips wáár ik het beste voor de assemblage kan gaan. Alvast bedankt!
PS: Windows licentie regel ik los.
PC zal vooral gebruikt worden voor streamen via OBS, games die op de PS5 beschikbaar zijn speel ik daarop. Sporadisch zal ik eens een lichte game spelen (geen triple A, maar denk bijvoorbeeld aan Minecraft).
Verder zal ik soms highlight video’s ervan bewerken, dit zijn korte/kleine projecten. Reden voor Nvidia ipv AMD komt dus ook omdat ik las dat deze beter zijn voor streaming.
Ik ben niet voor het allernieuwste gegaan, maar dat hoeft niet te bekenen dat dat niks meer kan ‘opleveren’ qua prestaties, toch?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Streefbedrag is 900 incl. assemblage
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een 1440p, 144hz monitor van MSI, verder toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volgens mij heb ik mijn lijstje goed samengesteld, maar ben benieuwd naar jullie mening/optimalisaties.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia voor streaming, verder geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stiller is altijd beter, verder geen eisen/wensen
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil vooral gewoon weten of mijn lijstje klopt, of er optimalisatie mogelijk is en tips wáár ik het beste voor de assemblage kan gaan. Alvast bedankt!
PS: Windows licentie regel ik los.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5700X Boxed | € 132,99 | € 132,99 |
1 | Moederborden | MSI B550-A PRO | € 95,98 | € 95,98 |
1 | Videokaarten | ASUS Dual GeForce RTX 3060 V2 OC Edition | € 277,30 | € 277,30 |
1 | Behuizingen | NZXT H5 Flow RGB (2024) Wit | € 103,- | € 103,- |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 650W | € 84,99 | € 84,99 |
1 | Interne SSD's | Crucial P3 Plus 1TB (CT1000P3PSSD8) | € 59,29 | € 59,29 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 753,55 |