Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er mee gaan gamen, het wordt echt een GamePC. Mijn favoriete game is momenteel Baldurs gate 3, maar ik heb ook Rocket league en Overwatch gespeeld.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1500 euro (scherm kan ik declareren bij werk)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, maar ik heb wel een opzetje gemaakt in PCpartpicker en wilde weten of deze synergie goede hebben.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 videokaart, ram 32 gB, nieuwe CPU, AIO, SSD m.2, Case, Scherm, powersupply, moederbord.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil duur maar niet te duur. Graag zou ik er toch wel 5 a 7 jaar mee kunnen doen zonder nieuwe upgrade. Dus A en B merken prima maar C zeker niet. Ik leun voor GPU naar AMD en CPU ook.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een 34 inch curved scherm dat er mee werkt.
Ga je overklokken?
Ben het niet van plan
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop advies te krijgen van mensen met verstand van het bouwen en kennis over individuele componenten of mijn build degelijk is, en of dat er verbeteringen zijn.
AMD Ryzen 7 9700X 3.8 GHz 8-Core Processor:strip_exif()/f/image/EmiB6xPiTVM6zYfJ7V6nAh4N.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/0iDf7qko9RXXGofHF6mU2mKH.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/cte1xgm2rcQR8hwiTRPS4sqz.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/SX8Nte8sHsFv3rt2PaHt3Mpq.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/XkC5sL2XiZfXEVZZX6pGkXyb.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/nNOg2fYrEZQ2uKhqh30WqhCA.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/RmzAGKdRNCReABBBcQxoJ8UP.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/NQWXDlJ6knOwxE1ok4PEF2ap.jpg?f=user_large)
ARCTIC Liquid Freezer III Pro 360 77 CFM Liquid CPU Cooler
MSI X670E GAMING PLUS WIFI ATX AM5 Motherboard
Patriot Viper Venom 32 GB (2 x 16 GB) DDR5-6000 CL30 Memory
Kingston NV3 1 TB M.2-2280 PCIe 4.0 X4 NVME Solid State Drive
PowerColor Reaper Radeon RX 9060 XT 16 GB Video Card
Fractal Design North ATX Mid Tower Case
Gigabyte UD750GM 750 W 80+ Gold Certified Fully Modular ATX Power Supply
Ik wil er mee gaan gamen, het wordt echt een GamePC. Mijn favoriete game is momenteel Baldurs gate 3, maar ik heb ook Rocket league en Overwatch gespeeld.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1500 euro (scherm kan ik declareren bij werk)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, maar ik heb wel een opzetje gemaakt in PCpartpicker en wilde weten of deze synergie goede hebben.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 videokaart, ram 32 gB, nieuwe CPU, AIO, SSD m.2, Case, Scherm, powersupply, moederbord.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil duur maar niet te duur. Graag zou ik er toch wel 5 a 7 jaar mee kunnen doen zonder nieuwe upgrade. Dus A en B merken prima maar C zeker niet. Ik leun voor GPU naar AMD en CPU ook.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een 34 inch curved scherm dat er mee werkt.
Ga je overklokken?
Ben het niet van plan
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop advies te krijgen van mensen met verstand van het bouwen en kennis over individuele componenten of mijn build degelijk is, en of dat er verbeteringen zijn.
AMD Ryzen 7 9700X 3.8 GHz 8-Core Processor
:strip_exif()/f/image/EmiB6xPiTVM6zYfJ7V6nAh4N.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/0iDf7qko9RXXGofHF6mU2mKH.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/cte1xgm2rcQR8hwiTRPS4sqz.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/SX8Nte8sHsFv3rt2PaHt3Mpq.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/XkC5sL2XiZfXEVZZX6pGkXyb.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/nNOg2fYrEZQ2uKhqh30WqhCA.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/RmzAGKdRNCReABBBcQxoJ8UP.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/NQWXDlJ6knOwxE1ok4PEF2ap.jpg?f=user_large)
ARCTIC Liquid Freezer III Pro 360 77 CFM Liquid CPU Cooler
MSI X670E GAMING PLUS WIFI ATX AM5 Motherboard
Patriot Viper Venom 32 GB (2 x 16 GB) DDR5-6000 CL30 Memory
Kingston NV3 1 TB M.2-2280 PCIe 4.0 X4 NVME Solid State Drive
PowerColor Reaper Radeon RX 9060 XT 16 GB Video Card
Fractal Design North ATX Mid Tower Case
Gigabyte UD750GM 750 W 80+ Gold Certified Fully Modular ATX Power Supply
[ Voor 62% gewijzigd door joostbrand op 02-09-2025 20:55 . Reden: mocht niet totaal overzicht ]