Ik zoek een?
Hallo iedereen. Ik ben voor mijn eerste game-pc aan het rondkijken. Ik game nu nog op de huidige consoles Xbox Series X en PS5. Maar merk dat ik persoonlijk tegen de limieten van de consoles aanloop. Voorbeeld: Ready or Not is anders op de console dan op pc en Black Myth: Wukong is op PS5 en Xbox een heel andere ervaring dan op de pc. Veel vrienden maken de laatste tijd ook de overstap naar pc. Nu ben ik mij een tijdje aan het inlezen,, maar ik kom er niet helemaal uit.
Ik wil mijn pc in de tv-kast doen waar nu de consoles liggen en de kast is open als er gegamed wordtt. Nu had ik eerst de keuze gemaakt voor een AMD Ryzen 7 7800X3D, maar gisteren kwam ik hier op het forum een topic tegen en daaruit bleek dat het 3D-gedeelte niet nodig was, omdat ik wil gaan gamen op 4K. En dat ik dan beter voor de AMD Ryzen 7 9700X zou kunnen gaan. Verder lees ik veel over waterkoeling. Ik weet niet of dat een toegevoegde waarde is of alles luchtkoeling goed genoeg is. Ik ben echt een beginner in de pc-wereld, dus zal ook mijn huidige selectie aan onderdelen delen met jullie.De witte kast word vervangen door het zelfde type maar dan zwart. Elke hulp is welkom
Wat is je budget?
Ik ga uit van een budget van 2.000 tot 2.500
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor een specifiek merk
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Pc moet in het tv-meubel passen
Hallo iedereen. Ik ben voor mijn eerste game-pc aan het rondkijken. Ik game nu nog op de huidige consoles Xbox Series X en PS5. Maar merk dat ik persoonlijk tegen de limieten van de consoles aanloop. Voorbeeld: Ready or Not is anders op de console dan op pc en Black Myth: Wukong is op PS5 en Xbox een heel andere ervaring dan op de pc. Veel vrienden maken de laatste tijd ook de overstap naar pc. Nu ben ik mij een tijdje aan het inlezen,, maar ik kom er niet helemaal uit.
Ik wil mijn pc in de tv-kast doen waar nu de consoles liggen en de kast is open als er gegamed wordtt. Nu had ik eerst de keuze gemaakt voor een AMD Ryzen 7 7800X3D, maar gisteren kwam ik hier op het forum een topic tegen en daaruit bleek dat het 3D-gedeelte niet nodig was, omdat ik wil gaan gamen op 4K. En dat ik dan beter voor de AMD Ryzen 7 9700X zou kunnen gaan. Verder lees ik veel over waterkoeling. Ik weet niet of dat een toegevoegde waarde is of alles luchtkoeling goed genoeg is. Ik ben echt een beginner in de pc-wereld, dus zal ook mijn huidige selectie aan onderdelen delen met jullie.De witte kast word vervangen door het zelfde type maar dan zwart. Elke hulp is welkom
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 349,90 | € 349,90 |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9700X Tray | € 246,99 | € 246,99 |
1 | Moederborden | ASRock B650M-HDV/M.2 | € 102,18 | € 102,18 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 5080 WINDFORCE OC SFF 16G | € 1.029,- | € 1.029,- |
1 | Behuizingen | Jonsbo D32 PRO White | € 69,90 | € 69,90 |
1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer III 280 A-RGB Zwart | € 62,05 | € 62,05 |
1 | Waterkoeling | ENDORFY Navis F240 | € 58,89 | € 58,89 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32 | € 119,90 | € 119,90 |
1 | Voedingen | MSI MPG A850G PCIE5 | € 117,55 | € 117,55 |
1 | Interne SSD's | Samsung 990 EVO Plus 2TB | € 109,19 | € 109,19 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.265,55 |
Ik ga uit van een budget van 2.000 tot 2.500
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor een specifiek merk
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Pc moet in het tv-meubel passen