de quote tag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vlaaing peerd
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:28
1. Welk probleem ervaar je?
De quote tag
2. Waarom is dat een probleem?
De quote zit meestal tussen de quote tag
3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Elke keer als ik de quote tag op GoT gebruik (dagelijks).
4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Het zou enorm sexy zijn als de cursor na het aanklikken van de quote tag verspringt naar tussen de quote, in plaats van erna.

Ik ben bovendien sterk in de veronderstelling dat er weinig tweakers zijn die de quote tag gebruiken om daar niks te plaatsen om vervolgens verder te gaan met hun relaas. Al moet ik erbij vermelden dat ik weinig wetenschappelijk onderzoek heb gedaan om dit wellicht wat al te brute aanname te onderbouwen.

Ik presenteer u een koe: }:O

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bernard0343
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:11
Kweenie of ik dan niet goed opgelet heb tijdens verplichte e-learning "hoe te quoten op Tweakers". Maar over het algemeen quote ik de quote om dan daarná zurige opmerkingen te maken over de gequote quote. Wat mij betreft is de plaatsing van de cursor dus perfect.

Maar goed, jij hebt de koe al ingezet, dus is jouw post een waarheid als een... }:O .

No AI tools were used in writing this post. It's a product of human stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
@Bernard0343

Ik bedoel de quote tag in het bedieningspaneel boven je comment gedeelte, niet de quote knop die bij iemands commentaar zit. Die laatste werkt inderdaad naar behoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bernard0343
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:11
vlaaing peerd schreef op maandag 1 september 2025 @ 21:02:
@Bernard0343

Ik bedoel de quote tag in het bedieningspaneel boven je comment gedeelte, niet de quote knop die bij iemands commentaar zit. Die laatste werkt inderdaad naar behoren.
Ah dié quote-knop! Nee, van het gedrag van die knop ben ik niet zo op de hoogte. Gelukkig kan ik mijn gebrek aan kennis altijd verbergen achter opmerkingen als: "wat heb je zelf al geprobeerd?" en "heb je al contact met je rechtsbijstandsverzekeraar gehad?"

...Overigens zie ik graag een knop waarmee ik dit soort standaardreacties kan posten in ieder forumtopic dat daarom vraagt.

No AI tools were used in writing this post. It's a product of human stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
Bernard0343 schreef op maandag 1 september 2025 @ 21:34:
[...]
"wat heb je zelf al geprobeerd?"
Ik heb de cursor handmatig tussen de quote brackets geplaatst. Dit resulteerde in een zekere mate van onbevredigendheid over de suboptimaliteit der dingen, naderhand gevolgd door het openen van dit topic.
"heb je al contact met je rechtsbijstandsverzekeraar gehad?"
Ik zou het zeker hebben overwogen indien ik daadwerkelijk beschikte over een rechtsbijstandsverzekering. Al denk ik dat een draadje in 'mooie features' plaatsen en iets doelgerichtere poging is om dit lichtelijk traumatisch aanvoelende topic bespreekbaar te maken.