Geen idee of hier beamer-experts zijn. Ik heb gemerkt dat er inmiddels bijzonder veel keuzes is maar vooral veel gaat over beamer als thuisbioscoop. Ik zoek voor een heel andere toepassing.
Ik zoek een?
Ik zoek een beamer voor onderweg in sportzalen
Wat is je budget?
Kan het voor minder dan €200?
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bij mijn cursussen te gebruiken. Die cursussen zijn in sportzalen. Daar is meestal redelijk veel licht maar deelnemers (max 15) kunnen om het beeldscherm en beamer heen zitten.
Nu doe ik het met een ouderwetse diascherm, een grote beamer, laptop en verlengsnoeren. Dat moet makkelijker kunnen, toch? Wat ik toon is powerpoint afwisselend met videomateriaal. Tijdens de cursus wordt er ook gesport (rondvliegende ballen) dus robuustheid is niet overbodig. Daarnaast zou ik ook aan kunnen sturen vanuit mijn telefoon. Tenslotte makkelijk in- en uitpakken is wel een pre
Wat heb je zelf al gevonden?
Het valt niet mee, zo enorme hoeveelheden en keuzes. Ik zie hier lang niet alle keuzes die ik ook op andere sites zie
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik zoek een beamer voor onderweg in sportzalen
Wat is je budget?
Kan het voor minder dan €200?
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bij mijn cursussen te gebruiken. Die cursussen zijn in sportzalen. Daar is meestal redelijk veel licht maar deelnemers (max 15) kunnen om het beeldscherm en beamer heen zitten.
Nu doe ik het met een ouderwetse diascherm, een grote beamer, laptop en verlengsnoeren. Dat moet makkelijker kunnen, toch? Wat ik toon is powerpoint afwisselend met videomateriaal. Tijdens de cursus wordt er ook gesport (rondvliegende ballen) dus robuustheid is niet overbodig. Daarnaast zou ik ook aan kunnen sturen vanuit mijn telefoon. Tenslotte makkelijk in- en uitpakken is wel een pre
Wat heb je zelf al gevonden?
Het valt niet mee, zo enorme hoeveelheden en keuzes. Ik zie hier lang niet alle keuzes die ik ook op andere sites zie
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.