Grand Prix 3 update

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Topicstarter
Ik ben nu een tijdje zoet geweest met grand prix 3:), maar ik las in een "race report" van een maand of 2 geleden dat er een extra versie beschikbaar komt. Deze versie is dan voor het racejaar 2000. Alleen ik heb hem nog nergens gezien en weet ook niet waar ik hem kan vinden:'(. Al bij hasbro gekeken en daar kon ik ook niks vinden. Weet iemand of ie al uit is en zo nee, wanneer komt ie uit??????

Succes is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

De Microprose GP3 2000 update is al uit in Duitsland en volgens mij ook al in Nederland. Hasbro heeft Microprose verkocht aan Infogrames dus dat je daar geen info zal vinden is logisch. :)

Kijk anders ff op http://gp3.gamers.nl voor meer info.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Ik heb hem vorige week in de handen gehad bij de Free Record Shop in Venlo.
De prijs ligt rond de Fl. 50,=

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm tot nog toe alleen nog maar bij Dynabyte (Hilversum) gezien: 50 piek (met klantenkaart 45,-!): 'k heb 'm nét gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
IN Den Haag bij zo een computerwinkeltje (zijstraat van Vlamingstraat) 17 piek !

GP3 dan :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

heb ook nog een update van gp2, zou die ookwerken???
:) :)N :) :)

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

nu we het toch over GP3 hebben <goh> Heeft er iemand misschien nog een paas leuek wageninstellingen???

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

http://gp3.pagina.nl

als ie het nog doet :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

daar ben ik al <veel te> vaak geweest.
Maar is wel een vette site.

Trouwens, ff jullie mening. maareh. Persoonlijk vind ik GP3 toch ech VEEL beter dan de F1 2000 van EA. Deze is veel en veel te zwaar. Wat jullie??????

>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 17:08
GP3 is inderdaad veel beter dan F1 2000 van EA...die is inderdaad veel te zwaar...maar wat ik nu graag zou willen weten...is dat expansion pack voor GP3 (dat is denk ik dat 2000 pack) stand alone of moet je GP3 zelf ook nog installeren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Hij is stand alone maar je moet wel in het bezit zijn van de org cd van GP3, want hij vraag er om bij de instal

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
Op dinsdag 18 september 2001 16:54 schreef Blackhole het volgende:
Hij is stand alone maar je moet wel in het bezit zijn van de org cd van GP3, want hij vraag er om bij de instal
Aha...ok bedankt voor de info...ik heb de originele (hoewel...kopie ervan :)) en een myth release van de update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-10 18:55
mythrelease is standalone :)

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn_S
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb pas geleden ook GP3 aangeschaft, nu zelfs bij de Dixons 25 piek :)

Toch wel de moeite waard

System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
GP3 roeleert hevig boven alle andere F1 spellen ja.......wat alleen minder is is dat gpxpatch niet fatsoenlijk wil werken onder winXP ;(

GP3 zonder gpxpatch gaat echt stukken soepeler dan onder winME.......maar ja zonder gpxpatch vind ik GP3 toch stukken minder, maar daar heb ik dan nog winME voor :)

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
wat is die gpxpatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Op dinsdag 18 september 2001 22:32 schreef timotheebastin het volgende:
wat is die gpxpatch?
check http://www.xs4all.nl/~rsdi/ kun je m downloaden

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
thanx

Verwijderd

Op dinsdag 18 september 2001 17:44 schreef timotheebastin het volgende:
Aha...ok bedankt voor de info...ik heb de originele (hoewel...kopie ervan :)) en een myth release van de update :)
Ik ben bang dat je toch echt een ORIGINELE versie nodig hebt... De cd wordt gechekt tijdens de installatie. Zonder originele cd geen installatie.
En GPxPatch werkt nog niet met GP3 2000. Er wordt wel aan gewerkt.

Ik vind GP3 2000 trouwens erg goed: stukken beter dan verwacht. Geluid (leuke enviromental sounds bij de replay en EINDELIJK andere auto's hoorbaar: en goed ook!) en replay zijn STUKKEN beter. Die replay moest ik wel even aan wennen. Op een moment zat ik een replay te bekijken met de trackside cam. Ik drukte op wat knoppen en dacht opeens: Hé! Dat is helemaal niet gebeurd! Ik crashte helemaal niet daar! Ik had gelijk: het WAS niet gebeurd: het GEBEURDE... Ik zat onverwachts realtime naar mijn eigen crash te kijken...

Ook de graphics zijn beter. En ook duidelijk zichtbaar: veel reviewers zeiden dat je de verbeteringen haast niet zag. Flauwekul. Het ziet er beter uit. Het stuur is bijvoorbeeld helemaal gefilterd: in GP3 waren de zijkanten ongefilterd. Ook de extra trackside objects vallen duidelijk op. 't Is allemaal wel nog even pixelig, maar ja... Persoonlijk heb ik veel liever de sfeervolle pixelige graphics van GP3 dan de veel te strakke, gladde arcade-achtige graphics van F1RC.

Ook heel fijn vind ik dat er eindelijk kant en klare setups meegeleverd zijn, waarmee je aardig competetive kunt rijden. En o ja, de AI is beter! Ik heb wat races gedaan in the middle of the pack en het was echt VERY exciting!

Blijft het een feit dat dit allemaal natuurlijk in de originele GP3 had moeten zitten... Maar ik ben heel tevreden: GP3 2000 is the best. De moeite van het (eigenlijk teveel betaalde) geld meer dan waard!
Pagina: 1