Op dinsdag 18 september 2001 17:44 schreef timotheebastin het volgende:
Aha...ok bedankt voor de info...ik heb de originele (hoewel...kopie ervan

) en een myth release van de update

Ik ben bang dat je toch echt een ORIGINELE versie nodig hebt... De cd wordt gechekt tijdens de installatie. Zonder originele cd geen installatie.
En GPxPatch werkt nog niet met GP3 2000. Er wordt wel aan gewerkt.
Ik vind GP3 2000 trouwens erg goed: stukken beter dan verwacht. Geluid (leuke enviromental sounds bij de replay en EINDELIJK andere auto's hoorbaar: en goed ook!) en replay zijn STUKKEN beter. Die replay moest ik wel even aan wennen. Op een moment zat ik een replay te bekijken met de trackside cam. Ik drukte op wat knoppen en dacht opeens: Hé! Dat is helemaal niet gebeurd! Ik crashte helemaal niet daar! Ik had gelijk: het WAS niet gebeurd: het GEBEURDE... Ik zat onverwachts realtime naar mijn eigen crash te kijken...
Ook de graphics zijn beter. En ook duidelijk zichtbaar: veel reviewers zeiden dat je de verbeteringen haast niet zag. Flauwekul. Het ziet er beter uit. Het stuur is bijvoorbeeld helemaal gefilterd: in GP3 waren de zijkanten ongefilterd. Ook de extra trackside objects vallen duidelijk op. 't Is allemaal wel nog even pixelig, maar ja... Persoonlijk heb ik veel liever de sfeervolle pixelige graphics van GP3 dan de veel te strakke, gladde arcade-achtige graphics van F1RC.
Ook heel fijn vind ik dat er eindelijk kant en klare setups meegeleverd zijn, waarmee je aardig competetive kunt rijden. En o ja, de AI is beter! Ik heb wat races gedaan in the middle of the pack en het was echt VERY exciting!
Blijft het een feit dat dit allemaal natuurlijk in de originele GP3 had moeten zitten... Maar ik ben heel tevreden: GP3 2000 is the best. De moeite van het (eigenlijk teveel betaalde) geld meer dan waard!