...
Ik draai nu sinds zondag XP en alles werkt als een zonnetje. CS werkte prima hoewel ie de allereerste keer crashte bij het afsluiten. Daarna geen last meer van gehad.
Rest van de games werken tot nu toe ook goed (uhm Dave Mirra FreeStyle BMX, PlaneScape Torment, Return to Castle Wolfenstein, Commandos 2 demo, Red Faction demo en dat was het wel
).
Rest van de games werken tot nu toe ook goed (uhm Dave Mirra FreeStyle BMX, PlaneScape Torment, Return to Castle Wolfenstein, Commandos 2 demo, Red Faction demo en dat was het wel
Verwijderd
ik denk als je mensen hebt die last hebben met XP dat dat 9 van de 10 keer door de mensenzelf komt. 
XP is echt een prima OS!! Alles draait als een tietje.
Het is alleen ff wachten op echt XP drivers van creative voor mijn live maar het loopt allemaal dik in orde
XP is echt een prima OS!! Alles draait als een tietje.
Het is alleen ff wachten op echt XP drivers van creative voor mijn live maar het loopt allemaal dik in orde
Hier ook SUPER!
CS zelfs beter als onder Win98se en UT en RTCW demo ook OK, dus...
CS zelfs beter als onder Win98se en UT en RTCW demo ook OK, dus...
Verwijderd
XP rockt, heb nu zelfs
opengl goed werkend.. nog nix tegen gekomen dat niet werkt...
Zwaar stabiel natuurlijk en games e.d. werken perfect. Ook vinnik de ingebouwde (n00b) functies wel erg handig
bijv compleet automatisch iets scannen en meteen een jpgtje uitspugen zonder zelf ook maar iets te hoeven converten e.d....
Games werken iig ook lekker...
Zwaar stabiel natuurlijk en games e.d. werken perfect. Ook vinnik de ingebouwde (n00b) functies wel erg handig
Games werken iig ook lekker...
ondersteuning van drivers en hardware is ook nog lang niet okee, en dat kan ook voor problemen zorgenOp dinsdag 18 september 2001 14:46 schreef (roh)violator het volgende:
ik denk als je mensen hebt die last hebben met XP dat dat 9 van de 10 keer door de mensenzelf komt.
bijv: ik installeer de 12.81 detonator (speciaal voor XP)
geen Diablo2: direct3d doet het niet
ik det 6.5 installeren: doet ie het wel
net startte ik de pc op, doet het toetsenbord het ineens niet
remote ingelogged, toetsenbord weggehaald en opnieuw geinstalleerd en hij doet het weer
en dat al binnen 2 dagen na installeren
XP schopt kont 
Enneh, 90% of all windows (XP) erros consist between keyboard and chair
Enneh, 90% of all windows (XP) erros consist between keyboard and chair
Pagina: 1