Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Tsja, er zijn speciale "directory functies" en "file functies" (filetype verkrijgen enzo)
Verwijderd
Kan alleen als je bijv. IIS of PWS draait. PHP kan namelijk geen lokale schijven scannen, en ook geen bestanden openen (is wel zo logisch, want anders zou je via PHP iemand's compu kunnen hacken, en dat willen de mensen niet).
De code?
Kijk in de PHP handleiding zou 'k zo zeggen, bij 'Filesystem functions'.
PHP Manual
De code?
Kijk in de PHP handleiding zou 'k zo zeggen, bij 'Filesystem functions'.
PHP Manual
Dat wil hij niet, hij wil dat je de servers hd's kan zien ,Op dinsdag 18 september 2001 14:13 schreef Kyori het volgende:
Kan alleen als je bijv. IIS of PWS draait. PHP kan namelijk geen lokale schijven scannen, en ook geen bestanden openen (is wel zo logisch, want anders zou je via PHP iemand's compu kunnen hacken, en dat willen de mensen niet).
wat wel kan(zal het even opzoeken)
en dat kan ook met apache
wat wel kan, mits je er toe gerechtigd bent lijkt meOp dinsdag 18 september 2001 14:18 schreef razor-x het volgende:
[..]
Dat wil hij niet, hij wil dat je de servers hd's kan zien ,
wat wel kan(zal het even opzoeken)
en dat kan ook met apache
het zou in ieder geval zoiets moeten worden wat je uiteindelijk wilt: (dit is maar voor 1 dir)
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <? $dir = "."; // de dir die je wil inlezen $all = opendir($dir); while ($files = readdir($all)) { if (($files != '.') && ($files || '..') && (ereg("(\.[A-Za-z0-9]{3})",$files))) { // filtert '.' en '..' en directories echo "<a href='$files'>".$files."</a><BR>"; // geeft de files in een link weer } } ?> |
Daar staan er een heleboel van op www.hotscripts.comOp dinsdag 18 september 2001 14:44 schreef cappie het volgende:
oh.. je bedoelt zoiets?
[afbeelding]
(effe plaatje maken en uppen.. duurt effe)
Ja.. weet ik.. maar je hebt geen idee hoe simpel dit kan.. (die scripts op hotscripts.com zuigen allemaal.. veel te veel overbodige bullshit in die meukOp dinsdag 18 september 2001 14:49 schreef joostbaksteen het volgende:
[..]
Daar staan er een heleboel van op www.hotscripts.com
ik zal effe heel precies uit leggen wat ik wil (had ik eerder moeten doen)
ik wil dat een php file op mijn prive server apache.
de c:/file/ dir scant en dan van de exe files een opstart link te maken.
voor op een desktop
voor op een desktop
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Komop mr.f wel zoeken op php.netOp dinsdag 18 september 2001 16:14 schreef Mr-FaTMeN het volgende:
ik zal effe heel precies uit leggen wat ik wil (had ik eerder moeten doen)
voor op een desktop
* Gebruik de eerste php code van hier boven ^
* Zoek of de extentie .exe is van een file
* zo ja exec('c:\\file\\$bestand');
* even gillen
* zeggen dat het gelukt is
Pagina: 1