Wie kan me helpen!? Ik zou graag een geocache plaatsen met geluid. Nu is de bedoeling dat als het logrolletje (fotorol met magneet)gevonden word er een mp3 bestand moet gaan spelen. Heb al het een en ander uitgezocht en geprobeerd, maar krijg het niet werkend. Het wil niet spelen zoals ik graag wil. De bedoeling is dat er d.m.v. een reedcontactje een signaal geactiveerd gaat worden. En bij terugplaatsen van de cache het bestandje stopt spelen .
Ik heb luidsprekers, batterijhouder en dfplayers besteld, een sd kaartje en reed contacten. Maar krijg er wel geluid uit, maar blijft spelen als de magneet teruggeplaatst wordt stopt hij niet. Heb verschillende aansluitmogelijkheden geprobeerd. Men zegt dat het zonder Arduino ook moet lukken. Heeft iemand een tip?
Ik heb luidsprekers, batterijhouder en dfplayers besteld, een sd kaartje en reed contacten. Maar krijg er wel geluid uit, maar blijft spelen als de magneet teruggeplaatst wordt stopt hij niet. Heb verschillende aansluitmogelijkheden geprobeerd. Men zegt dat het zonder Arduino ook moet lukken. Heeft iemand een tip?