Opbergkast nieuwe computer nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 1.195 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mummy
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 07-09 19:47
Ik zoek een?
Opbergkast voor een computer, iets voor onder de tafel. Anders iets dat een PC recht kan houden op de tafel.

In de kast boren en tegen de muur zetten kan niet

Wat is je budget?
50€ of onder.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op of onder de tafel, zoek iets als de foto hieronder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xvIzMgBWB0HDXC4BtafE3PLxlXw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Ez7kmawkRke3VyQqafym2f4m.webp?f=fotoalbum_large

Linker en rechterkant ondersteund liefsts ook iets dat geen wielen heeft of wielen die je vast kan zetten. Het moet onder een standaard bureau passen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Kratje bier heeft 1.50 statiegeld... ?

Welke behuizing heb je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:42
[Afbeelding]

Is dit een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mummy
Je linkt mijn eigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mummy
99ruud99 schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 19:58:
Kratje bier heeft 1.50 statiegeld... ?

Welke behuizing heb je?
Oversteel Iridium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mummy
Dit zou ook nog werken

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-kS1CHCyfb9YMHbWaXOzm8HcfGk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/sFhvtGXzF2pEtpM5QhRhkIWg.webp?f=fotoalbum_large

Kan iemand me naar zo iets helpen zoeken met wieltjes die op slot kunnen. Met een lat in het midden voor de PC te beschermen, aan één kant is goed.

Graag rond / onder de 30€ en aanpasbaar in hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mummy
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f2eLzNOXgC6NTpPo-njWdkbYUwY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iBVyrh6JghQMIkGprZdqEe3c.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:13
Iets dat de pc recht kan houden op tafel heet "de tafel".
Maar je post toch zelf prima oplossingen?

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mummy
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/63Ax_zVnpMqz3c8_dmmZV1h-mZg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/5uC5XVdDoY56KBvdoObKRDCq.webp?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door mummy op 30-08-2025 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mummy
sig69 schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 23:35:
Iets dat de pc recht kan houden op tafel heet "de tafel".
Maar je post toch zelf prima oplossingen?
Thanks genius maar kan nog steeds omvallen op een tafel. Één keer per ongeluk aan een kabel blijven hangen en het is gedaan. Als hij niet in een hoek of tegen de muur staat dan zit je dus met dat probleem (en dan nog). In mijn geval kan het niet.

Daarbuiten past mijn behuizing niet goed op mijn tafel.

Als hij ergens tussen zit zoals hierboven kan hij dus niet omvallen dat is wat ik wil.

[ Voor 10% gewijzigd door mummy op 31-08-2025 03:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:06

nelizmastr

Goed wies kapot

mummy schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 23:39:
[...]

Thanks genius maar kan nog steeds omvallen op een tafel. Één keer per ongeluk aan een kabel blijven hangen en het is gedaan. Als hij niet in een hoek of tegen de muur staat dan zit je dus met dat probleem (en dan nog). In mijn geval kan het niet.
Laat die denigrerende toon maar weg. Jij bent degene die advies wil, dus als je serieus genomen wil worden moet je het wel vriendelijk houden.

Je hebt al prima voorbeelden gegeven, je hebt alleen kans dat je het zelf in elkaar moet gaan zetten met materialen van de bouwmarkt. Alleen het materiaal (zeker met hout) zal wel hoger uitvallen dan €30. Paar plankjes, wieltjes, middagje zagen en schroeven en klaar is kees.

Neem de maten van je case + marge omdat een PC ook graag wil kunnen ademen en meet of het onder je tafel past (je geeft zelf geen maten op dus concrete producten zijn niet te vinden). Dan weet je wat je aan ruimte echt nodig hebt en aan materiaal.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Nu online
Je kan natuurlijk ook gewoon 4 gaten kunnen boven in je bureau, en dan de pc met bouten vastzetten, die je aan binnenkant van je pc vast maakt. (2x door poten achterin, 2x precies achter voeding, waar je dan verstevigende plaatje bijzet, en ruimte tussen bodemplaat en bureau opvult met ringetjes / blokje.
Vergeet niet grote ringen toe te voegen, dit is een budget case die niet zo stevig is.

[ Voor 9% gewijzigd door 99ruud99 op 31-08-2025 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17:27
mummy schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 19:53:
Ik zoek een?
Anders iets dat een PC recht kan houden op de tafel.
2-zijdig plakband aan de onderkant van de pc kast? Dan gaat hij volgens mij niet zomaar schuiven en blijft hij recht staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mummy
nelizmastr schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 07:23:
[...]

Laat die denigrerende toon maar weg. Jij bent degene die advies wil, dus als je serieus genomen wil worden moet je het wel vriendelijk houden.
Wow wat ben jij een leuke hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mummy
aljooge schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 08:20:
[...]

2-zijdig plakband aan de onderkant van de pc kast? Dan gaat hij volgens mij niet zomaar schuiven en blijft hij recht staan.
Plankband gaat me niet reden. Zal wel een kast kopen moet alleen nog een goede vinden. Is eerder als je aan zo een kabel blijft hangen of iemand er tegen bots waar ik me zorgen over maak. Sinds mijn tafel klein is ligt hij dan op de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mummy
99ruud99 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 07:52:
Je kan natuurlijk ook gewoon 4 gaten kunnen boven in je bureau, en dan de pc met bouten vastzetten, die je aan binnenkant van je pc vast maakt. (2x door poten achterin, 2x precies achter voeding, waar je dan verstevigende plaatje bijzet, en ruimte tussen bodemplaat en bureau opvult met ringetjes / blokje.
Vergeet niet grote ringen toe te voegen, dit is een budget case die niet zo stevig is.
Dan zit ik in mijn schuif. Kan ook niet.

Moet iets dat op de vloer staat hebben. Een klein kastje ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Nu online
Wat is het probleem met in je schuif zitten? T is maar een moertje dat daar zit, dus helemaal bovenkant van de schuif.

En anders ,o eentje? https://www.ikea.com/be/nl/p/alex-opbergmeubel-wit-50563752/
Als ik het goed heb past jouw pc hier in, en door het gat kan je toch nog ventileren.

Het plankje in t midden kan je hoger of lager zetten, hierdoor kan je ervoor zorgen dat je onder de pc nog je games/accesoires kwijt kan.

(Of je kan pc onderin en dan erboven je games / accessoires

[ Voor 68% gewijzigd door 99ruud99 op 31-08-2025 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mummy
99ruud99 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 15:06:
Wat is het probleem met in je schuif zitten? T is maar een moertje dat daar zit, dus helemaal bovenkant van de schuif.

En anders ,o eentje? https://www.ikea.com/be/nl/p/alex-opbergmeubel-wit-50563752/
Als ik het goed heb past jouw pc hier in, en door het gat kan je toch nog ventileren.

Het plankje in t midden kan je hoger of lager zetten, hierdoor kan je ervoor zorgen dat je onder de pc nog je games/accesoires kwijt kan.

(Of je kan pc onderin en dan erboven je games / accessoires
Als ik andere kast heb zit ik dan met gaatjes in mijn tafel en moet ik het opnieuw doen. Mijn schuif zit al vol en case modding doe ik liever niet.

Die kast die je me stuurt is gesloten. Waar moeten de kabels? Moet je al die achterste plank ervan halen of stuk uit zagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Nu online
Er zit een rond gat in de achterkant, daar gaan de kabels doorheen. (Althans, mijn vriendin heeft deze ook, daar zit een rond gat van +- 5 cm doorsnede in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Paar goede magneten onder je tafelblad.
En je kast er tegen aan pleuren...

Ben te lui om te zoeken naar je kast.
Dus kleine tip. Is je bovenkant glas, dan kan je altijd een zuignap proberen

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Nu online
Controleer straks zelf even of dit gaf nog bij de nieuwe serie er ook in zit, ik zie het namelijk niet goed op de bouwtekeningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mummy
99ruud99 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 15:19:
Er zit een rond gat in de achterkant, daar gaan de kabels doorheen. (Althans, mijn vriendin heeft deze ook, daar zit een rond gat van +- 5 cm doorsnede in).
En lucht? Vanvoor, vanachter? Zo en kast zou wel goed zijn maar heb liever dan een die geen plank heeft aan de voor / achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Nu online
Voorkant is kwestie van scharnieren + deur niet monteren.
Achterkant ventileert door de kabelopening. (En doordat kast groot is ook gewoon via voorkant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:36

br00ky

Moderator Harde Waren
Goed met deze instelling heeft dit topic geen zin.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.